Anot KAMS vadovo Karolio Čepuko, projekto idėją padiktavo aviacijos industrijos augimas: „Numatoma, kad Europoje iki 2036 m. aviacijos inžinierių poreikis išaugs iki 118 tūkstančių. Industrija sparčiai plečiasi ir Lietuvoje, jau kurį laiką jaučiamas specialistų stygius. Didele dalimi jį lemia ilgas specializacijos kelias, todėl nusprendėme ieškoti būdų, kaip jį optimizuoti, neaukojant žinių ir įgūdžių kokybės.“

Įprastai studijas baigę būsimieji aviacijos specialistai mažiausiai penkerius metų kaupia patirtį, dalyvauja papildomuose mokymuose ir laiko egzaminus, privalomus aviacijos inžinieriui. KAMS vykdoma intensyvi programa būtinų sąlygų nesumažins, tačiau leis dalį jų įgyvendinti per trumpesnį laiką.

„Gegužės 1-ąją startuojančioje programoje laukiami penkerių metų patirtį sukaupę mechanikai (-ės). Per keturis programos mėnesius specialistai išlaikys 13 privalomų modulių egzaminų, pusantro mėnesio skirs Boeing 737 NG tipo mokslams ir dar mėnesį atliks stažuotę KAMS. Įprastai aviacijos inžinieriaus licencijos siekiantys mechanikai šiuos etapus įgyvendina per dvejų metų laikotarpį“, – pasakoja K. Čepukas.

KAMS vadovo teigimu, ši mokymų programa bus nemokama, jos sąlyga – specialistai, čia įgiję inžinieriaus licenciją, turėtų trejus metus dirbti KAMS įmonėje.

„Programoje liko dar 10 laisvų vietų būsimiesiems aviacijos inžinieriams. Džiugu matyti tokį jų užsidegimą siekiant savo tikslų. Šie žmonės ne tiesiog remontuoja lėktuvus – jie saugo keleivių gyvybes ir rūpinasi skrydžių saugumu. Dėl to jų karjeros kelias reikalauja tiek daug pastangų. Šių mokymų misiją – prisidėti prie sėkmingo jo starto“, – sako K. Čepukas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)