Programa bus siekiama stiprinti mokytojų pasitikėjimą technologinėmis žiniomis, padedant suprasti pasaulinius pokyčius ir suteikiant žinių apie ateities technologijų kūrėjų ugdymą. Mentorystės programa suteiks galimybę praktikuotis ir ugdyti kūrybinių technologijų gebėjimus, taip pat – suteiks turinį, kuris vėliau bus pritaikomas pamokose. Su mokytojais dirbs mentoriai-technologijų profesionalai. Programos metu kviečiami dalyvauti tūkstantis mokytojų.

„XXI amžiuje technologinis raštingumas tampa ne tik vaikų, bet ir suaugusiųjų, dalyvaujančių
mokymosi procese, pamatiniu dalyku. Informacijos ir pasirinkimų gausoje mokytojas tampa ne tik
vertybių, bet ir ateities įgūdžių kompasu. Mentorystės programos „Technologijų vedliai“ tikslas –
įgalinti mokytojus technologinį smalsumą paversti įrankiu nuolatiniam mokymuisi ir kibirkštimi
kūrybai“, – sako kūrybinių technologijų „bit&Byte“ akademijos vadovė Monika Katkutė-Gelžinė.

„Google.org“ palaiko daugybę skirtingų ne pelno siekiančių organizacijų visame pasaulyje, kurios
siūlo technologinius sprendimus visuomenės problemoms spręsti. Skaitmeninių įgūdžių ugdymas
yra viena iš svarbiausių „Google“ sričių, todėl mes džiaugiamės, kad bendradarbiaudami su
„bit&Byte“ galime prisidėti prie skaitmeninių technologijų diegimo mokinių socialinėje
integracijoje. Įgiję naujų žinių, mokiniai turės daugiau galimybių savo profesiniame kelyje“, –
pasakojo „Google.org“ EMEA regiono vyresnysis vadovas Stuartas Mclaughlinas.

„Suteikti kuo daugiau skaitmeninių technologijų galimybių visiems – toks yra vienas iš „Google“
siekių Lietuvoje. Nuo pagalbos pasiekti informaciją ir įgyti naujų įgūdžių iki prisidėjimo prie
verslo sektoriaus sukuriant naują svetainę ir pradedant prekiauti joje – mūsų tikslas įgalinti
internetą būti naudingu visiems“, – teigia „Google“ Baltijos šalių vadovas Vytautas Kubilius.

Europos ekonomika ir visuomenė patiria skaitmeninę transformaciją, kuri suteikia didžiules
augimo, inovacijų ir darbo vietų kūrimo galimybes. Dėl šios skaitmeninės transformacijos, norint
dirbti naujus darbus ar vystyti sėkmingus verslus, žmonėms tenka įgyti naujų įgūdžių.

Prognozuojama, jog per ateinančius 10-15 m. darbo vietos bus dar labiau automatizuotos, atsiras
21 mln. naujų darbo vietų ir net 90 proc. visų siūlomų darbų reikalaus tam tikro lygio skaitmeninių
žinių.

Europos komisijos duomenimis, net 44 proc. visų ES piliečių ir 37 proc. dirbančiųjų neturi
pakankamų skaitmeninių įgūdžių. Nors IT specialistų paklausa auga, teigiama, kad iki 2020 m.
daugiau kaip 500 tūkst. IT darbo vietų gali būti neužpildytos, o net 4 iš 10 Europos bendrovių jau
dabar susiduria su sunkumais ieškant darbuotojų.

Remiantis 2018 m. „Skaitmeninės ekonomikos ir visuomenės indeksu“ (DESI), Lietuva lenkia ES
vidurkį pagal visus indekso parametrus, išskyrus žmogiškąjį kapitalą. Lietuvių, turinčių bent jau
pagrindinius skaitmeninius įgūdžius, procentas yra žemesnis už ES vidurkį.