„Delfi Būstas“ neseniai rašė, kad šildymo sezono pradžia vilniečiams nepraėjo be pokštų. Redakcija gavo vieno Žirmūnų mikrorajono daugiabučio gyventojų skundą, kad jų namuose nešyla radiatoriai, tačiau vėliau jie išsiaiškino, kad problema buvo visai ne namą administruojanti bendrovė, o kaimynas, kuris darė remontą ir padarė žalos laiptinės šildymo sistemai. Iškart po publikacijos redakcija gavo dar vieną laišką, kuriame gyventoja kaltina daugiabutį administruojančią bendrovę „Mano Būstas“ aplaidumu ir vengimu spręsti problemą: dėl tuo metu dar nežinomų priežasčių žmonių namuose esantys radiatoriai kaito daug labiau nei turėtų, todėl žmonės piktinosi, kad negali būti savo namuose, reikia nuolat vėdinti patalpas ir leisti šilumą į lauką.

„Kai Vilniuje buvo pradėtas šildymo sezonas, mūsų name radiatoriai „pleška“ lyg lauke būtų -20. Name yra įrengti davikliai, kurie reguliuoti šilumos kiekį butuose, atsižvelgiant į lauko temperatūrą.
Deja, šiuo metu lauke yra apie 13 laipsnių šilumos ir tokiu atveju, radiatoriai iš viso turėtų nešilti, tačiau namie mes kaistame. Spalio 20 dieną pirmą kartą kreipiausi į „Mano Būstą“, jie užregistravo prašymą atvykti ir sureguliuoti šildymą, tačiau, praėjusios kelioms valandoms po skambučio, pastebėjau, jog radiatoriai pradėjo šildyti dar labiau. Vakare paskambinus dar kartą, „Mano Būstas“ patikino, kad mano prašymą mato ir kažkada atvyks patikrinti. Paskambinus dar kartą, spalio 23 dieną, 16 val., „Mano Būstas“ informavo, kad ryte buvo atvykę meistrai ir sutvarkė. Operatorė vėl užregistravo gedimą ir informavo, kas meistrai atvyks 24 dieną“, – laiške rašė skaitytoja Monika.

Spalio 27 dieną redakcija kreipėsi į namą administruojančią bendrovė „Mano Būstas“ su klausimais, ar gedimas buvo registruotas, koks tai gedimas, kada bendrovė jį sutvarkys. Spalio 28 dienos vakare buvo gautas atsakymas, kad problema sutvarkyta.

„Problema sutvarkyta, gyventojai informuoti. Buvo užsikirtusi pavara šilumos punkte“, – rašoma laiške.

„Delfi Būstas“ paprašė bendrovės plačiau pakomentuoti atvejį. Atsakyme rašoma, kad tai buvo paprastas smulkus gedimas.

Redakcija pasiteiravo skaitytojos Monikos, kuri ir pranešė apie problemą, kada šildymo tiekimas buvo sutvarkytas. Pasak pašnekovės, gedimas pašalintas spalio 27 dieną.

„Spalio 27 dieną pagaliau atvyko specialistas sumažinti temperatūros. Pasirodo, ji buvo nustatyta 15 laipsnių aukštesnė, nei turėtų būti pagal reglamentą. Koks asmuo pakėlė temperatūrą, neaišku. Bet tikrai ne šis, kuris sutvarkė. Jis buvo pats maloniausias žmogus iš visų dviejų savaičių bendravimo su „Mano Būstas“, dar vakar paskambino ir atvyko patikrinti, ar viskas gerai ir vėl nekaistame“, – laiške rašo vilnietė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)