„Mūsų klientams, kurie naudojasi išmaniaisiais telefonais, patogu užfiksuoti gedimus su nuotrauka. Pavyzdžiui: laiptinėje pamatę gedimą galite užfiksuoti jį mobiliu telefonu ir kaipmat užregistruoti. Mums tai patogiau, nes iškart pamatome žmogaus problemą taip, kaip jis ją fiksuoja, o techniniam personalui žymiai lengviau reaguoti ir suprasti, kurioje vietoje ir kokio pobūdžio yra gedimas“, – sakė Ignas Krasauskas, „Mano būstas“ vykdantysis direktorius.

Štai Vilniaus Šnipiškių rajono gyventojai Audrei pirmą kartą namo priežiūros klausimus spręsti išmaniai pasiūlė „Mano Būsto“ klientų aptarnavimo centro darbuotojai. Ne vieną būstą Vilniuje turinti Audrė anksčiau apie gedimus namuose pranešdavo skambučiu. Pakeitus įprotį, anot jos, sutaupoma daug laiko.

„Sistema veikia visą laiką, tai kada prisijungi, tada prisijungi. Patogumas, be abejo, tas, kad nereikia laukti, kol kažkas atsilieps, su kažkuo sujungs ar sužinosi, jog ne ten paskambinai. Visi tie dalykai, kurie retkarčiais įvyksta bandant susisiekti telefonu. Susitaupo tikrai daug laiko – kur kas patogiau, kai nelieka tarpinio kontakto. Galbūt ne taip kažką pasakei, galbūt tave ne taip suprato, ne ten persiuntė. Čia viskas paprastai užrašyta juoda ant balto, sunku ir suklysti“, – pasakojo Audrė, Vilniaus Šnipiškių mikrorajono gyventoja.

Vos vienu mygtuko paspaudimu per išmaniąją programėlę užfiksuotas gedimas pastato valdytojui leidžia pranešimą apdoroti realiu laiku ir pradedamas vykdyti nedelsiant, o gyventojai, prisijungę prie išmanosios programėlės ar savitarnos sistemos, gali stebėti jo statusą.

„Kai išsiunti užklausą ar užregistruoji įvykį, gauni registracijos patvirtinimą. Tada jis atsistoja į bendrą eilę ir per 2–3 darbo dienas su tavimi susisiekia specialistai. Gyventojas visą laiką gali sekti užregistruoto įvykio statusą: ar jis išspręstas, ar dar vykdomas“, – sistemos ypatumus pasakoja Audrė.

eBūstas

Kaip pasakoja „Mano Būstas“ vykdantysis direktorius Ignas Krasauskas, išmamioji gedimų registrų sistema sulaukia vis didesnio daugiabučių namų gyventojų dėmesio.

„Per praėjusius metus turėjome apie 70 tūkst. aktyvių klientų, kuriems per programėlę papildomai pasiūlėme kas mėnesį susimokėti už paslaugas – viskas vos vienu mygtuko paspaudimu. Metų pabaigoje turėjome apie 20 tūkst. klientų, kurie šiuo būdu apmoka sąskaitą. Suprantame, kad pasiūlėme patogų sprendimą tam, kad žmonės galėtų išmaniai apmokėti sąskaitą net neprisilietę prie kompiuterio. Manau, jog tai yra ateitis“, – pasakojo I. Krasauskas.

Dar viena naujovė, kuria gali naudotis „eBūsto“ vartotojai – sprendimų priėmimas per mobiliąją programėlę. Taip pat „eBūstas“ naudotojai pranešimuose gali matyti naujausią informaciją apie planuojamus ir atliktus darbus bei kitus svarbius įvykius.

„Labai svarbu žinoti, kas vyksta tavo name. Iki šiol daugiabučių gyventojai, norėdami sužinoti kokie darbai planuojami ar atlikti jų name, naudojosi skelbimo lentomis laiptinėse, elektroniniu paštu arba klientų aptarnavimo centru. Dabar „eBūsto“ programėlės pranešimų skiltyje gyventojai gali matyti visą informaciją, susijusią su jų namu, todėl sprendimus priimančiam savininkui išvykus ar išnuomavus savo butą nebūtina dalyvauti susirinkimuose“, – sakė I. Krasauskas.

Paskutinė paslauga, kuria gali naudotis „eBūstas“ vartotojai – virtualios konsultacijos. Norint pasikonsultuoti su namo administratoriumi, tai galima padaryti „online“ režimu susirašinėjimų skiltyje. I. Krasausko teigimu tai kur kas greičiau ir patogiau, nei skambinti į klientų aptarnavimo centrą ar vykti į biurą.

Užsakymo nr.: PT_80281789