Ir nors tenka vadovauti didžiulei tarptautinei menininkų komandai, duetui dalintis atsakomybėmis nesunku, nes abiejų patirtys unikalios ir papildančios viena kitą. Daugiau – interviu su kūrėjais.

– Po „Jot.Jot“ vardu slypite dviese, bet komanda didesnė.

– Mes su Laurynu esame branduolys, bet dirbame su labai daug žmonių: nuo dizainerių, inžinierių, gamintojų iki fotografų, vizažisčių, modelių ir t.t. Jeigu kalbame tik apie tuos, kurie kiekvieną dieną susirenka mūsų ofise, suskaičiuoti nebūtų sunku – tam užtektų vienos rankos pirštų ir dar koks vienas liktų laisvas. Bet trauktis nėra kur, pastiprinimo ieškome jau dabar. Po parodos Stokholme – paūmėjimas, susidomėjusių daug ir mes jiems norime duoti gerą aptarnavimą. Labai tikiuosi, kad prie komandos netrukus prisijungs dar daugiau žmonių.

– Jūsų dizainerių komandoje dirba ne tik lietuviai, tad koks yra „Jot.Jot“ identitetas?

– Tikime komandiniu darbu ir profesionalumu, tad šalių sienos tikrai nėra barjeras ir mūsų darbams su dizaineriais netrukdo. Mes jiems suformuojam užduotis, įvardiname prioritetus, nusakome kokios emocijos daiktas turėtų atsirasti kolekcijoje, kuruojame procesą, priimame ir sprendimą kada „tai jau yra tai“.

Interjero dizaino prekės ženklas „Jot.Jot“

Manau, rezultato siekimas yra neatsiejamas nuo mokymosi vieniems iš kitų, dalijimosi, mainų ir bendradarbiavimo. Danija ir Švedija yra labai arti, o ten produkto dizaino tradicijos yra kur kas gilesnės. Tarpusavio bendradarbiavimas davė tikrai labai daug, ta patirtimi dalijamės ir ją taikome dirbdami ir su Lietuvos dizaineriais, todėl laimi visi. Bendradarbiaujame ir su gamintojais Olandijoje, Estijoje, Vokietijoje bei kitur. Bet jei esi disko metikas ir jį mėtai ne tik Dariaus ir Girėno stadione, turbūt vis tiek esi lietuvis. O mūsų identitetas keliais žodžiais – tai monumentalus, skulptūriškas, tvarus, rafinuotas, modernus, elegantiškas ir linksmas.

– Kiek „Jot.Jot“ yra jūsų pačių namuose? Ar esate „batsiuviai be batų“?

– Anaiptol, daiktų yra. Kaupiu tik pačius brangiausius, tuos pirmuosius, kurie unikalūs savo kreivumu, gumbais ir netikslumais. Viskas prasideda nuo prototipo, o visos pradžios ir pirmi kartai, manau, yra brangiausi.

Interjero dizaino prekės ženklas „Jot.Jot“

Visą interviu su „Jot.Jot“ kūrėjais skaitykite antrajame dizaino leidinyje „Created in Lithuania“. Šiemet „Created in Lithuania“ dedikuotas identitetui, tad savo puslapiuose skaitytojus siekia įtraukti į diskusiją apie Lietuvos dizaino identitetą bei jo išskirtinumą pasauliniame kontekste. Šis leidinys yra nemokams ir platinamas lietuvių bei anglų kalbomis. Jį galima skaityti ir internete: goo.gl/DyorKg

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)