Nekilnojamojo turto projektus plėtojančios bendrovės „Centromera“ duomenimis žymus statybų skaičiaus padidėjimas Kaune pastebimas nuo 2014 m., o nuo 2016 m. augimas sudaro apie 30 proc., rašoma pranešime spaudai.

„Per paskutinius 3 metus Kaune daugiausiai parduodama 2–3 kambarių butų. Pirkėjus domina kompaktiški (46–59 kv. m.), butai su protingu išplanavimu. Todėl ir būsto erdvės yra planuojamos maksimaliai jas išnaudojant“, – sakė bendrovės projektų vadovė Vaida Šidlauskienė.

Pasak jos, dėl tos pačios priežasties nemaža dalis būsto pirkėjų vis dažniau kreipiasi į specialistus dėl dizaino, išplanavimo, nes nori turėti individualiai suprojektuotą būstą su ergonomiškais, pritaikytais baldais. Tačiau didelė dalis naujakurių pirkėjų, puikiai prisitaiko pagal savo poreikius ir parduotuvėse pirkdami jau pagamintus baldus, o ne gaminamus pagal specialų užsakymą.

Interjeras

Kaune įsikūrusio prekybos miestelio „Urmas“ marketingo vadovas Jonas Plenta pastebi, kad čia
šiuo metu veikia keliasdešimt baldų parduotuvių ir išparduotuvių.

„Panašus šio segmento prekybos vietų skaičius pas mus buvo tik NT pakilimo metais prieš 2008-2009 metų ekonominę krizę. Dabar, augant naujų būstų įsigijimams, auga ir naujų baldų poreikis, todėl didėja ir pasiūla“, – įžvalgomis dalijosi pašnekovas.

Keletą savo parduotuvių turinčios įmonės „Mato baldai“ mažmenos plėtros vadovė Laura Baubkuvienė sako, kad pastebi panašias augimo tendencijas kaip ir NT projektų plėtotojai.

Interjeras

„Žmonės aktyviai įsigyja naujus būstus. Jaunos šeimos perka savo pirmąjį būstą, šiek tiek vyresni – galbūt keičia būstą. Vienareikšmiškai svajonių namams visi ieško svajonių baldų. Taip pat pastebime tendenciją, kad būtent šiuo metu klientai tiesiog nori atsinaujinti namus turėdami tam tikrus baldus, kurie galbūt morališkai pasenę, ieško naujų sprendimų ir įvaizdžio savo namams“, – kalbėjo L. Baubkuvienė.

Pasak jos, žmonės iš tiesų ieško baldų, kurie geriausiai atitiktų jų namų išplanavimą, labai svarbu ir funkcionalumas. Ne paskutinį vaidmenį vaidina ir kaina, akcijų metu daromos nuolaidos.

Interjeras

„Yra nemažai klientų, kurie nori lengvumo, šviesumo, modernumo, minimalizmo namuose. Tokiam klientui siūlome skandinaviško stiliaus baldus. Tačiau daug ir tokių, kurie teikia pirmenybę klasikai. Žmonės pasiilgę įvairių raštų, būdingų tam tikros epochos laikotarpiams, kokybiškų audinių, pagalvėlių, klasikinių medžio apdailų“, – pasakojo pašnekovė.

Pasak prekiautojų baldais, viena iš populiariausių prekių yra vadinamieji minkšti kampai, tarp kurių vyrauja praktiškos, pernelyg neišsiskiriančios spalvos. Tačiau vis daugiau pirkėjų nori ieško ryškesnių akcentų savo būstui, tad vieni iš populiaresnių pastaruoju metu gana ryškios, gelsvai rudos garstyčių spalvos baldai. Klientai dažnai pirmenybę teikia odiniams baldams, o vienas iš labiausiai pageidaujamų funkcionalumo požymių – galimybė po apačia susidėti patalynę.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)