Kebliausia šioje situacijoje yra tai, kad pokyčiai paprastai būna vos pastebimi, todėl tik dėmesingiausi klientai yra linkę tai pastebėti. Ilgainiui net ir mažiausi tokių produktų pokyčiai įmonei sutaupo milijonus. Portalas Boredpanda.com šįkart kviečia pamatyti tokių verslininkų triukų įrodymus.

Praėjusiais metais kažkas iš „Reddit“ pastebėjo, kaip „Doritos“ pakuotėje su užrašu „Didesnė pakuotė, daugiau kuo dalintis“ iš tikrųjų buvo tas pats, tik įpakuota į didesnį pakelį. Tai rodo ant jo parašytas traškučių kiekis gramais. „Daugiau oro pasidalinti“, – internautai šmaikštavo komentaruose.

"Doritos" pakuočių pokyčiai
Foto: Boredpanda

2016 m. „Pringles“ gerbėjai pradėjo pastebėti, jog ryškiai sumažėjo traškučių dydis. Be to, palyginus senąją bei naująją pakuotes taip pat plika akimi galima pamatyti, jog susiaurėjo ir pati pakuotė. Nepaisant to, kaina išliko ta pati.

„Ar tai „Pringles“ sumažėjo ar pastambėjo mano ranka?“ – „Twitter“ paklausė šį pokytį pastebėjęs vartotojas. Bendrovė sukosi iš padėties ir nė neraudonuodama paaiškino, kad šių pokyčių priežastis – gamybos perkėlimas iš JAV į Malaiziją. „Įranga, kurią naudojame Malaizijoje, šiek tiek skiriasi nuo tos, kurią seniau naudojome JAV. Pastebėsite, kad skardinė yra šiek tiek sumažinta, kad tilptų į gamybos įrenginius“, – paaiškino įmonė.

"Pringles" pakuočių ir gaminio pokyčiai
Foto: Boredpanda

Dar 2016 metais „Toblerone“ paskelbė, kad keičia savo batonėlių dizainą, padarant didesnius tarpus tarp šokolado kalnelių, o tai reiškia, kad batonėliuose liko 10% mažiau šokolado, o kaina liko ta pati. Teigta, jog pokytis įvyko dėl ingredientų kainos kilimo. Žinoma, pirkėjų toks pasiteisinimas nesužavėjo. Po dvejų metų bendrovė, sulaukusi daugybės viešos kritikos bei skundų, nusprendė grąžinti pradinę batonėlių formą. Tačiau teko pakelti ir batonėlio kainą.

"Toblerone" gaminio pokyčiai
Foto: Boredpanda

Pasak „Metro“, praėjusiais metais vyras, vardu Williamas Knightas, pas save namie atsitiktinai rado užsilikusį 1996 m. gamintą „Mars“ batonėlį. Padėjęs jį šalia ką tik iš parduotuvės nupirkto naujoo „Mars“ įpakavimo, akivaizdžiai pamatė skirtumą – prieš daugiau nei du dešimtmečius pagamintas šokoladukas buvo gerokai didesnis. Nepaisant to, batonėlio kaina nuo tų laikų išaugo daugiau nei dvigubai.

"Mars" gaminio pokyčiai
Foto: Boredpanda

Akylūs vartotojai pastebėjo, kad šių „Oreo“ pakuotės dizainas nepasikeitė, tačiau produkto svoris – sumažėjo.

"Oreo" pakuočių pokyčiai
Foto: Boredpanda

Pasirodo, kai kuriuose „Lay’s“ bulvių traškučių maišeliuose yra mažiau traškučių nei kituose, tačiau abu parduodami už tą pačią kainą. „Associated Press“ duomenimis, skirtumas prilygsta maždaug 5-6 traškučiams.

"Lay's" pakuočių pokyčiai
Foto: Boredpanda

Pirkėjai pastebėjo, kad daugelį metų sausų pusryčių gamintojai tendencingai mažino produkto kiekius, tačiau kainos liko nepakitusios. Daugelis prekių ženklų tiesiog pasiaurino dėžutes, todėl iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad jos yra tokio paties dydžio, kaip ir anksčiau.

Sausų pusryčių pakuočių pokyčiai
Foto: Boredpanda

Šių metų pradžioje vartotojai pastebėjo, kad „Powerade“ gerimo buteliukai taip pat sumažėjo, nors kainos liko tos pačios.

"Powerade" buteliukų pokyčiai
Foto: Boredpanda