Penkios bendrovės-milžinės, kurias žino beveik kiekvienas planetos gyventojas, rado būdą nepasimesti naujienų apie koronavirusą sūkuryje, tuo pačiu skatindamos žmones laikytis karantino ir kuo mažiau kontaktuoti su aplinkiniais.

Nežymiai pakeisdamos savo logotipus kompanijos žmonėms primena, jog saviizoliacija yra geriausias būdas kovoti su visame pasaulyje siautėjančiu virusu.

„McDonald’s“ atskyrė ikoniškasias auksines arkas

McDonald's


„Audi“ atskyrė garsiuosius žiedus

„Pasilikite namuose, laikykitės atstumo, saugokite sveikatą ir vieni kitus. Šioje situacijoje esame visi. Kaip pasaulinei įmonei ir bendruomenei, mūsų prioritetas yra ieškoti galimybių sumažinti problemą“, – skelbiama „Audi“ paskyroje.

„Wolkswagen“ pakeitė savo logotipą

Tai pačiai kompanijai priklausančios „Audi“ ir „Volkswagen“ socialiniuose tinkluose pasidalino vaizdo įrašais, skatinančiais laikytis atstumo. Kaip ir „Audi“, „Volkswagen“ atskyrė logotipe esančias V ir W raides.

Milžiniškose reklamose „Coca-Cola“ skleidžia svarbią žinutę

Coca Cola nuotr.


„Coca Cola“ ne tik laikosi įvairių įvykių sūkuryje, bet ir išlieka marketingo pioniere, todėl nenuostabu, jog kompanija prisidėjo prie logotipų modifikacijos. Viena iš vietų, kurioje pasirodė naujasis „Coca Cola“ įvaizdis – ištuštėjusi Niujorko Times aikštė. Po logotipu sekė užrašas „atstumo laikymasis yra geriausias būdas išlaikyti vienybę“.

„Chiquita“ iš logotipo pašalino ikonišką moterį

Chiquita nuotr.


Tarptautinė bananų bei kitų vaisių ir daržovių tiekimo kompanija „Chiquita“ iš logotipo ištrynė Miss Chiquitą, o „Instagrame“ parašė „aš jau namuose. Prašau, darykite tą patį ir saugokite save“.