Platformos atstovų teigimu, paspirtukai miestų gatves pasieks palaipsniui, o sulaukus paskutiniųjų žiemiškų orų pasispardymų – dar bus laikinai deaktyvuojami.

„Šįkart žiema buvo pakankamai švelni, todėl vos pakilus termometro stulpeliui, sulaukdavome nekantrių vartotojų klausimų. Vis dėlto, Lietuvos klimatas nėra toks kaip Vakarų Europos miestuose, kur paspirtukai rieda visus metus, o deaktyvuojami tik Naujųjų metų proga – saugumo tikslais”, - žiemos pertrauką reziumuoja Benas Jurlovas, „Bolt“ dalijimosi paslaugų vyr. specialistas. Būtent eismo dalyvių saugumas, pasak jo, bus šio sezono prioritetas.

„Tai nėra vien deklaracija – praėjusiais metais buvo sukurta strategija nelaimingų atsitikimų ir netinkamo parkavimo prevencijai, todėl šiemet laukia tiesiog didelis mūsų komandos darbas viso sezono metu. Kaip ir anksčiau – tikime vartotojų, ypač naujokų, edukacija, o antrasis laiptelis – tai individualus darbas su tais, kuriems žinutės programėlėje ar bendro perspėjimo nepakanka. Parkavimo klausimu geriausias to pavyzdys yra „Bolt Patrol“ tarnyba, kuri ir toliau tęs darbą miestuose. Galiausiai, būsime griežtesni piktnaudžiaujantiems – esame pasiryžę aktyviai blokuoti netinkamai besielgiančius paspirtukų naudotojus”, - vardija B. Jurlovas.

Jo teigimu, platforma leidžia stebėti ir analizuoti vartotojų bazę. Jeigu naujokus būtina edukuoti, perspėti, atkreipti dėmesį, tai antrą ar trečią sezoną ant paspirtuko stovintis miestietis – turėtų būti pakankamai įgudęs tiek važiuoti, tiek užtikrinti kitų eismo dalyvių saugumą. Priešingu atveju – jam ne vieta ant žaliojo paspirtuko.

El. paspirtukų tema turėtų grįžti ne vien į miestus, bet ir į Seimą – praėjusį sezoną parengtas įstatymo projektas, pirmąkart apibrėžiantis paspirtukų eismą, sulaukė ne tik komitetų dėmesio, bet ir oficialios Vyriausybės nuomonės, o šiemet galėtų būti svarstomas ir tvirtinamas parlamento posėdžiuose.

„Mūsų požiūris į paspirtukų eismo saugumą ir praėjusiais metais pradėti darbai iš esmės sutampa su vyriausybės nuomone, todėl parlamentui apsisprendus dėl transporto priemonės apibrėžimo ir kelių eismo taisyklių pakeitimų, būsime vienas iš pagrindinių partnerių įgyvendinant naująjį reguliavimą”, - mano B. Jurlovas. Pasak jo, viena iš efektyviausių priemonių kaip galima labiau sumažinti sunkių traumų tikimybę – riboti maksimalų paspirtuko išvystomą greitį. Skirtingai nei individualūs paspirtukai, platforma tą daro centralizuotai. Praėjusiais metais, „Bolt” išplėtė greičio ribojimo zonas Vilniuje ir Kaune, konsultuojamasi ir su kitais miestais.

„Bolt“ paspirtukais Lietuvoje naudojasi Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių, Alytaus, Marijampolės, Mažeikių, Kėdainių, Tauragės, Ukmergės, Jonavos, Trakų, Kazlų Rūdos gyventojai ir šių miestų svečiai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)