Pasiūlė neišsidirbinėti kalbant lietuviškai

Vilnietis Laimonas (vardas pakeistas – „Delfi“) pasakojo, kad nusprendęs išsikviesti „Bolt“ vairuotoją liko nemaloniai nustebintas, mat vairuotojas visiškai nekalbėjo lietuviškai, todėl patikslinti vietos, kur jis keliauja, niekaip nepavyko. Vyras pasakojo, kad vairuotojas buvo tamsesnio gymio, įtarė, kad bus kurios nors Rytų šalių pilietis gyvenantis Lietuvoje.

Lietuvis pasakojo, kad tai ne vienintelis atvejis, kai įsėdus į pavežėjo automobilį tenka „laužyti“ galvą ir liežuvį. Mat ankstesnė patirtis, anot Laimono, buvo netgi dar nesmagesnė. Vyras pasakojo, kad nusprendus pasinaudoti pavėžėjimo paslaugomis jo pasiimti atvyko Lietuvoje gyvenantis vyras, kuris principingai kalbėjo tik rusiškai ir net suprasdamas, ką jam sako keleivis, toliau kalbėjo tik rusiškai, kartu paragindamas keleivį „neišsidirbinėti“ kalbant lietuviškai. Lietuvis teigė, kad toks vairuotojo pareiškimas netgi sukėlė pyktį.

Vairuotojai nė nebando slėptis

Vilnietė Miglė taip pat dalijosi patirtimi ir pasakojo, kad užsienietis prie vairo jai anokia naujiena, tačiau naudojantis šia paslauga labiausiai įsiminė tai, jog ne kartą kelionę apkartino aitrus rūkalų kvapas automobilyje. Moteris pasakojo, kad paskutinį kartą vairuotojas net neslėpė įkalčių, mat žiebtuvėlis su cigarečių pakeliu buvo numestas tiesiai priešais vairuotojo nosį – iškart už vairo ant prietaisų skydelio.

„Gana dažnai vykstant į oro uostą ar iš jo tenka pasinaudoti pavežėjų paslaugomis, tačiau kuo toliau, tuo su didesniu nerimu atsidarau šias paslaugas teikiančių įmonių programėles. Ne kartą keliavau su užsieniečiu, tačiau dėl to per daug diskomforto nejaučiau, dauguma jų buvo mandagūs ir draugiški. Didesnę problemą įžvelgiu dėl aplinkos, kurioje tenka keliauti. Ne kartą tik dėl skubėjimo į oro uostą neatsisakiau sėsti į automobilį, nes vos atidarius dureles į veidą „trenkė“ rūkalų tvaikas, kuris gniaužė gerklę visos kelionės metu. Ar tai jums atrodo normalu? Nesuprantu, negi nėra jokių taisyklių, kurios tai draustų, juk mes kalbame apie žmonių sveikatą. Pasyvus rūkymas taip pat yra žalingas sveikatai“, – pasipiktinimo neslėpė vilnietė.

Miglė pasakojo, kad net ir skirtingų įmonių taksi ar pavežėjų automobiliuose situacija gana panaši, o kai kuriais atvejais būna akivaizdu, kad cigaretė buvo užgesinta vos įsukus į kiemą, mat tik įsėdus į automobilį kvapas buvo toks, lyg jame vis dar kas nors rūkytų.

Automobiliai – ne įmonės, vairuotojus prižiūri kiti

Pavėžėjimo paslaugas teikiančios įmonės „Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius teigė, kad platforma yra atvira visiems, o ne išimtis yra ir užsienio piliečiai gyvenantys Lietuvoje.

„Platforma yra atvira visiems, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus, rasės ar tautybės. Registruodamiesi „Bolt“ vairuotojai privalo turėti tik savo individualios veiklos pažymėjimą ir Lietuvos transporto saugos administracijos išduotą leidimą.

Mūsų programėlė užtikrina, kad didžiąja dauguma atvejų, klientui nereikia bendrauti su vairuotoju – maršrutas ir kelionės kaina yra suderinami dar prieš užsakant kelionę. Vis dėl to, jeigu klientas iš anksto numano, kad bendrauti reikės ir to negalės padaryti su kitos tautybės vairuotoju, jis gali atšaukti kelionę ir apie tai per programėlę informuoti mūsų klientų aptarnavimo specialistus. Tokiu atveju keleiviui skiriame kompensaciją“, – aiškino A. Pacevičius.

Įmonės atstovas teigė, kad panašių veiksmų keleiviai turėtų imtis ir tuo atveju, jei sutikus pasinaudoti paslauga kelionės metu iškilo nesklandumų.

„Jeigu kelionė įvyko ir jos metu iškilo nesklandumų – raginame atitinkamai įvertinti kelionę ir palikti atsiliepimą. Nesvarbu, ar tai būtų vairuotojo elgesys, nemalonus kvapas ar kitas trūkumas, stengiamės atsižvelgti į klientų lūkesčius ir kompensuojame kelionės kainą bent iš dalies“, – teigė „Bolt“ vadovas Lietuvoje.

Atsiliepimai gali pakeisti situaciją

A. Pacevičius taip pat nurodė, kad automobiliai nepriklauso „Bolt“, todėl jų būkle bei priežiūra rūpinasi jų savininkai – patys vairuotojai arba juos samdančios įmonės.

„Pagal galiojančią tvarką, pavežėjų automobiliams turi dažniau būti atliekama techninė apžiūra, šią prievolę tikrina ir Lietuvos transporto saugos administracija.

Gavę keleivių pranešimus apie netvarkingą ar pavojingą automobilį, susisiekiame su vairuotoju ir prašome pašalinti trūkumus. Taip pat laikinai blokuojame vairuotojo paskyrą, kol automobilis tvarkomas. Jei tai yra vizualiai matomi trūkumai, prašome vairuotojo atsiųsti mums nuotrauką ar video, liudijančią, kad fiksuoti trūkumai yra pašalinti.

Mums rūpi keleivių saugumas ir kelionių kokybė, todėl kiekvieną skundą nagrinėjame ir priimame atitinkamus sprendimus. Turėdami informacijos dėl netinkamo vairuotojo elgesio, blokuojame jo prieigą prie platformos. Primename vartotojams, kad baigus kiekvieną kelionę, ją galima įvertinti, o apie neigiamas patirtis – pranešti per programėlę. Tai pagrindinis įrankis gerinti bendrą kelionių kokybę“, – kalbėjo A. Pacevičius.

Jūsų istorija taip pat verta dėmesio? Rašykite auto@delfi.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)