Automobilio kėbulą po avarijos galima tinkamai suremontuoti, bet tai yra brangu. Dažnai vairuotojai renkasi pigesnius ir nekokybiškus remonto darbus siekiant parduoti daužtą automobilį brangiau.

Tikimybė įsigyti automobilį, kuris buvo patekęs į avariją, labai priklauso nuo jo markės ir modelio. Nemažai vairuotojų renkasi modernius ir patikimus automobilius, tačiau jaunimas itin dažnai susitelkia ties galia, sportiškumu ir patraukliu gamintojo sukurtu įvaizdžiu, o ne aktyviomis ar pasyviomis saugos sistemomis.

Automobilių istorijos duomenis renkantis ir pateikiantis „carVertical“ išanalizavo beveik 1 mln. automobilių istorijos ataskaitų apie transporto priemones iš Lenkijos, Rumunijos, Vengrijos, Bulgarijos, Čekijos, Kroatijos, Serbijos, Slovakijos, Slovėnijos, Rusijos, Baltarusijos, Prancūzijos, Lietuvos, Ukrainos, Latvijos, Italijos ir Vokietijos.

Tyrimas leido išskirti dažniausiai į avarijas patenkančius automobilius bei jų modelius. Anot „carVertical“ ekspertų, perkant būtent šiuos modelius vertėtų neatmesti tikimybės, kad automobilis buvo patekęs į eismo įvykį, ir pasidomėti jo istorija.

Pirmoji vieta – japonams

Tyrimo metu buvo atskleista, kad „Lexus“ markė užėmė aukščiausią poziciją. Šio gamintojo modeliai, tokie kaip GS, CT ar NX, pasižymi patikimumu, bet taip pat yra galingi, todėl vairuotojai neretai pervertina savo vairavimo įgūdžius, taip didindami nelaimės tikimybę.

Tyrimas parodė, kad net 48,1 proc. iš analizuotų „Lexus“ automobilių buvo patekę į vienokį ar kitokį eismo įvykį.

„Subaru“ gamintojo pozicija šiame sąraše įrodo, kad net ir visų varančiųjų ratų sistemos ne visada gali apsaugoti nuo keblių situacijų. „Subaru“ savininkai dažniausiai važinėja už miesto ribų.

Tvirta ir patikima šio gamintojo visų varančiųjų ratų sistema gali susidoroti ir su ekstremaliomis sąlygomis. Bet kai užmiesčio keliai pasidengia ledu arba purvu, net ir saugus greitis ne visada leis sustoti laiku.

Rodikliai – itin aukšti. Anot tyrimą atlikusių „carVertical“, 47,5 proc. visų „Subaru“, kurių ataskaitos buvo analizuotos, buvo patekę į eismo įvykį.

Sąraše yra ir BMW bei „Jaguar“ automobiliai. Pavyzdžiui, sportiški trečios serijos BMW bei „Jaguar XF“ automobiliai yra sąlyginai pigūs, bet kai kuriems per galingi.

44,1 proc. „Jaguar“ automobilių buvo patekę į avarijas ir 42,2 proc. BMW automobilių taip pat buvo susiję su eismo įvykiais.

Dacia“ yra viena pigiausių automobilių markių pasaulyje. Jie gamina bazinės komplektacijos, paprastus automobilius biudžetą ribojantiems vairuotojams. Dėl patrauklių kainų, „Dacia“ automobiliai dažnai pasirenkami darbui, todėl eismo įvykiai kyla dėl prastos priežiūros, rūpestingumo stokos.

Į eismo įvykius patekusių automobilių skaičius – nemažas. Net 40,8 proc „Dacia“, kurių istorijos buvo patikrintos, buvo patekę į avarijas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (97)