Aišku viena – dar iki Kalėdų miesto susisiekimas taps gerokai patogesnis ne tik vairuotojams, bet ir pėstiesiems. Kol kas gyventojų prašoma apsišarvuoti kantrybe renkantis alternatyvius maršrutus.

Laikini nepatogumai – ilgalaikis efektas

„Šiemet darbų apimtys kaip niekad didelės – daug jų atliekama kompleksiškai, kad išsyk būtų sutvarkyta daugiau ir ilgesnį laiką darbininkams nereikėtų ten sugrįžti. Tokio masto darbai tapo įmanomi dėl Vyriausybės šiemet papildomai skirtų 10 mln. eurų. Gavome tokį solidų finansavimą, nes, kaip esame įpratę, visus projektus jau turėjome pasiruošę iš anksto – beliko tik pradėti realius darbus. Būtų keista, jei atsisakytume galimybės vienu ypu kapitališkai atnaujinti didelę dalį miesto infrastruktūros, todėl išnaudojome šį šansą maksimaliai. Suprantama, tai sukelia nepatogumų, tačiau jie – laikini, o gatvės, šaligatviai ir dviračių takai bus ilgam“, – sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.

Pasak jo, dar prieš Rugsėjo 1-ąją mieste kasmet juntamas eismo suintensyvėjimas, gyventojams grįžtant po atostogų. Šiemet srautų padidėjimas ypač ryškus dėl sumenkusio transporto arterijų pralaidumo vykstant remonto bei rekonstrukcijos darbams.

Sudėtingiausia naujai atvykstantiems studentams, menkiau pažįstantiems miesto gatves. Siekdami užbėgti galimoms problemoms už akių, Kauno miesto savivaldybės atstovai įvardija pagrindines vietas, kur šiuo metu tęsiami didžiausi darbai.

Svarbūs eismo ribojimai

Vairuotojai turėtų atkreipti ypatingą dėmesį, planuodami keliones miesto centre. Kęstučio gatvėje tvarkoma tiek važiuojamoji dalis, tiek šaligatviai, vyksta dviračių bei pėsčiųjų tako įrengimo darbai. Eismas šioje atkarpoje dabar išties sudėtingas bei sulėtėjęs, tad verčiau rinktis alternatyvų maršrutą – keliauti Karaliaus Mindaugo prospektu.

Taip pat pabaigos link artėja darbai L. Sapiegos gatvėje – artėja gatvės asfaltavimas, todėl apribotas automobilių patekimas ir gerokai apsunkintas praėjimas pėstiesiems Laisvės nuo K. Donelaičio gatvės iki Laisvės alėjos.

Uždarytas eismas ir P. Kalpoko gatvėje. Vyksta avarinės būklės viaduko renovacija Žemaičių gatvėje. Senoji statinio konstrukcija bus nugriauta ir atstatyta naujai.

Darbai įgauna pagreitį

Bemaž didžiausių pokyčių sulauks ilgiausia Kauno gatvė – Taikos prospektas. Šiuo metu vyksta kompleksiniai tvarkymo darbai: atnaujinamas apšvietimas bei požeminiai tinklai, keičiamos kontaktinio troleibusų tinklo atramos. Atkarpoje nuo Ateities plento iki Pramonės prospekto automobiliai jau gali judėti laisviau, tačiau likusioje dalyje nuo Pramonės pr. iki Savanorių prospekto eismas vis dar ribojamas, galimos spūstys.

Intensyvūs gatvės remonto darbai vyksta ir Tvirtovės alėjoje: atnaujinami šaligatvių borteliai, keičiami šulinių dangčiai. Eismas nėra ribojimas, bet sąlygos pravažiuoti vis dar kiek apsunkintos.

Dešimtmečius buvęs gerokai primirštas Pramonės prospektas taip pat pagaliau keičiasi. Šiuo metu prekybos miestelio „Urmas“ pusėje atnaujinami šaligatviai, o kitapus gatvės įrengiamas naujas dviračių takas bei šaligatvis. Eismas nėra sustabdytas, bet kelionė dėl aplink vykstančių darbų gali užtrukti ilgiau.

Karaliaus Mindaugo prospekte buvęs senas ir suklypęs šaligatvis taip pat sulaukė savo eilės. Dėl atnaujinimo darbų vienoje gatvės pusėje apribotas automobilių parkavimas.

Šaligatviai taip pat keičiami naujais A. Mackevičiaus gatvėje – nuo Birštono g. iki Pelėdų kalno.
Kovo 11-osios gatvė irgi atgyja naujai. Ten jau iš pagrindų atnaujinta važiuojamoji gatvės dalis, pagreitį įgavo ir šaligatvių bei dviračių tako rengimo darbai. Atkarpoje nuo Savanorių pr. iki Taikos pr. eismas leidžiamas, bet gali būti trikdžių.

Remontuojama daugiau kaip 30 km

Šiuo metu Kaune rekonstruojamų gatvių ilgis – daugiau nei 30 km. Didžioji dalis darbų – Pramonės prospekto, Kęstučio ir L. Sapiegos gatvių kapitalinis remontas – numatyta pabaigti šiemet.

Šiemet gruodį planuojama atidaryti iš naujai perstatytą viaduką Žaliakalnyje, virš P. Kalpoko gatvės.
Taikos prospekte šiemet tikimasi pilnai atnaujinti važiuojamąją dalį, o kitų metų pradžioje užbaigti šaligatvius bei pėsčiųjų ir dviračių taką.

Prasidėjus naujiems mokslo metams ir išaugus automobilių srautams, vairuotojams rekomenduojama rinktis alternatyvius maršrutus. Antraip, planuojant važiavimo maršrutą, svarbu atkreipti dėmesį į vykstančius kelio darbus ir numatyti ilgesnį kelionės laiką nei įprastai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)