Daugiau naujienų skaitykite čia.

Eismo įvykis, kurį užfiksavo portalo skaitytojai, įvyko apie 18. 00 val. prekybos centro „Savas“ stovėjimo aikštelėje. Įvykio metu susidūrė du lengvieji automobiliai – „Volkswagen“ ir „Opel“.

Nuotrauka buvo pasidalinta ir „Facebook“ grupėje „Kur stovi policija Kaune“, o po nuotrauka įsiplieskė diskusija, kuris vairuotojas šioje situacijoje yra kaltas.

„Panašu „Opel“ prieš eismą važiavo“, – komentavo Giedrius.

„Opel“ nekaltas. „VW“ viršijo greitį“, – vairuotoją gynė internautas Stanislovas.

„Kaip taip… juk eismo taisyklėse parašyta, kad stovėjimo aikštelėse didžiausias leistinas greitis yra 20 km/val., kaip taip išsitaškyti…“, – atkreipė dėmesį į smarkų smūgį Laimonas.

„Kaip tai nekaltas „Opel“, gi kliūtis iš dešinės“, – toliau diskutavo internautai.

Nors komentatoriams buvo sudėtinga sutarti dėl kaltininko, tačiau įvykyje dalyvavę vairuotojai sugebėjo išsiaiškinti ir susitarti, kadangi susisiekus su Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato budinčiu pareigūnu, paaiškėjo, jog policijos pareigūnai į įvykio vietą nebuvo iškviesti. Greičiausiai vairuotojai po įvykio užpildė eismo įvykio deklaraciją.

Pasidomėjus, kokios būtent taisyklės galioja stovėjimo aikštelėse, pareigūnas nurodė, jog pagrindinė taisyklė, kurios turėtų vadovautis vairuotojai, yra dešinės rankos taisyklė.

Foto: Kas vyksta Kaune

Nors daugeliui pasirodytų, kad stovėjimo aikštelėje pagrindinis kelias yra aplink eiles nusidriekęs kelias, o šalutinis kelias, tai eilės tarp sustatytų automobilių, tačiau taip yra ne visada. Dažnai stovėjimo aikštelių važiuojamoji dalis paženklinta pagrindinio ir šalutinio kelio ženklais.

Jeigu aikštelėje nėra aiškaus kelio žymėjimo, kuris kelias pagrindinis, o kuris šalutinis, privaloma vadovautis KET 159 punktu, lygiareikšmių kelių sankryžoje vairuotojas privalo duoti kelią iš dešinės artėjančioms transporto priemonėms.

Jei „sankryža“ yra tokia, kad kliūtį iš dešinės turi „pagrindiniu“ keliu važiuojantis vairuotojas, jam privalu sustoti ir praleisti kitą automobilį, nes, susidūrimo atveju, kaltais greičiausia bus pripažinti abu vairuotojai.

Taip pat budintis pareigūnas priminė, jog stovėjimo aikštelių zonose privaloma važiuoti ne didesnių nei 20 km/val. greičiu. Jo manymu, net ir toks greitis gali būti nesaugus, todėl vairuotojai turi pasirinkti greitį, kuris nekeltų grėsmės kitiems eismo dalyviams.

Dar viena taisyklė į kurią turėtų atkreipti vairuotojai, tai, kad važiuojant atbuline eiga privaloma įsitikinti, jog kelias yra laisvas ir manevrą galėsite atlikti saugiai, nes eismo įvykio metu, jei jis įvyko važiuojant atbuline eiga, visada kaltu bus pripažintas vairuotojas, važiavęs atbuline eiga.