Pasikeitusios KET nurodo, kad prie šviesoforo, kuris turi užsidegančią papildomą sekciją posūkiui į dešinę, sustojęs ir pasukti dešinėn norintis vairuotojas tą gali padaryti ne tik tada, kai sekcija dega. Sukti į dešinę praleidžiant kitus eismo dalyvius galima tada, kai dega tik pagrindinis žalias apskritimo formos signalas. Svarbu atkreipti dėmesį, kad jeigu žaliame apskritime yra rodyklės, nurodančios, kuriomis kryptimis galima važiuoti, kai dega žalia šviesa, sukti dešinėn vairuotojas negali.

Visgi Dalius Santockis, transportu besidomintis automatikos inžinierius iš Kauno, pastebėjo, kad vairuotojai nepaiso naujų taisyklių ir vengia sukti į dešinę tada, kai tą šviesoforo signalas leidžia daryti.

„Kaune jau dvi savaites veikia naujos papildomos sekcijos pagal nuo lapkričio 1 d. įsigaliojusius KET pakeitimus. Degant žaliam signalui su išjungta papildoma sekcija, leidžiama sukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius. Deja, ne visi vairuotojai žino pasikeitusias taisykles. Dėl to kai kuriose Kauno sankryžose susidaro spūstys“, – pasakojo DELFI skaitytojas.

Pasak jo, tokie rūpesčiai kyla ir Karaliaus Mindaugo prospekto bei Kaunakiemio gatvės šviesoforinėje sankryžoje, ne išimtis ir Raudondvario plento sankirtoje su Via Baltica.

„Galbūt vertėtų Lietuvos policijos atstovams karts nuo karto pastovėti tokiose vietose ir paaiškinti stovintiems eismo dalyviams, kad jie gali važiuoti“, – siūlė kaunietis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (132)