Bent jau tuo suabejojo ispanų automobilių gamintojas „Seat“, išplatinęs patarimus, kaip užtikrinti efektyvų automobilio kondicionavimo sistemos funkcionavimą. Be to, jis įspėjo vairuotojus, kad pakankamai neatvėsinus saulėje stovėjusio automobilio salono, gali sulėtėti vairuotojo reakcija, rašo telegraph.co.uk.

Pastarieji įspėjimai yra grįsti „Seat“ atliktu tyrimu, kuris parodė, kad automobilio salone tvyrant 35 laipsnių pagal Celcijų karščiui (dar ne tokiam siaubingam, kai pagalvoji, kad ilgą laiką saulėje stovėjusio automobilio viduje temperatūra gali pasiekti 60 laipsnių karščio), vairuotojo reakcija sulėtėja 20 kartų, lyginant su 10 laipsnių žemesne temperatūra.

Žinoma, galite abejoti, ar kažkas mėgina vairuoti tokiame karštame salone, bent jau neprasivėręs lango, tačiau „Seat“ patarimai, kaip geriausiai išnaudoti kondicionavimo sistemą, vis dar gali būti naudingi.

Ką vairuotojai daro blogai

Pavyzdžiui, gamintojas pažymi, kad viena labiausiai paplitusių klaidų yra įjungti maksimalų kondicionieriaus pūtimą, kai tik vairuotojas įsėda į automobilį. Užuot taip darius, pirmiausia reikėtų kelioms minutėms atverti visas duris ar langus, kad iš salono pasišalintų įkaitęs oras ir patektų vėsesnis. Jei šį žingsnį praleisite, kondicionavimo sistema tiesiog varinės karštą orą.

Kitas patarimas – nenukreipti ventiliacijos grotelių tiesiai į save, nes tai trukdys pučiamam orui tolygiai pasiskirstyti visame automobilyje.

„Kalba eina ne apie temperatūrą, o apie tai, kuriomis kryptimis automobilio viduje cirkuliuos oras, – teigė Angelas Suarezas iš „Seat“ techninio centro. – Ventiliacijos grotelės turi būti nukreiptos į viršų, o ne į žmonių veidus. Tuomet oras pasiskirstys po visą automobilio vidų ir pasieks visus keleivius.“

Jei jūsų automobilis turi ne tik pagrindinę oro kondicionavimo sistemą, bet ir klimato kontrolės funkciją, „Seat“ rekomenduoja naudoti automatinį režimą. Jis ne tik padės reguliuoti pūtimo greitį, bet ir kontroliuos, ar orą reikėtų imti iš lauko, ar iš paties salono: tai padės greičiau atvėsinti automobilį ir sumažins aprasojusių langų tikimybę.

Be aukščiau paminėtų patarimų, specialistai rekomenduoja oro kondicionavimo sistemą naudoti reguliariai – netgi per žiemą: tai užtikrins, kad ji veiks patikimai.

Kad ji funkcionuotų kuo efektyviau, būtina reguliariai ją prižiūrėti, pavyzdžiui, kas vienerius ar dvejus metus keisti filtrus.

Taip pat turėkite galvoje, kad kondicionavimo sistemoje kaupiasi dulkės ir bakterijos, ypač tokioje, kuri yra retai naudojama. Jei įjungę kondicionierių pajutote keistą kvapą, pasistenkite, kad sistemą patikrintų ir išvalytų specialistas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)