Pasak „AutoAgentas“ vadovo Mariaus Kuckailio, pardavimą pagreitins esminiai žingsniai: remontas, švara, kokybiškos nuotraukos ir teisingai bei išsamiai parašytas skelbimas.

„Labai džiugu, kad ir Lietuvoje yra žmonių, kurie prieš parduodant automobilį jam pakeičia stabdžių kaladėles, tepalus, suremontuoja neveikiantį valytuvą, pakeičia sulūžusi žibintą ar papildo kondicionavimo sistemą freonu. Žinoma, jų yra vos keli iš tūkstančio. Tačiau geras pavyzdys užkrečiamas. Todėl esminis žingsnis – remontas.

Po jo, seka švara. Labai svarbu automobilį išplauti tiek viduje, tiek išorėje. Švarą palaikyti ir viso pardavimo metu taip pat patartina.

Kitas žingsnis – fotografavimas. Fotografuoti tamsoje, tamsiame garaže ar gražiame gamtos peizaže, bet iš tokio atstumo, kad automobilį vos galima įžiūrėti – būtų klaida. Žmonės automobilį nori matyti kuo aiškiau, tai padeda įvertinti jo būklę dar prieš skambinant pardavėjui ar prieš važiuojant jo apžiūrėti. Nuotraukose būtinai turi matytis išorė, salonas, bagažinė ir variklis.

Tolimesnis žingsnis – skelbimas. Talpinti skelbimą į miestelio laikraštį nėra blogai, tačiau reikia įvertinti skelbimo sklaidą. Norint, kad pardavimas neužsitęstų iki metų, jį talpinkite specialiose svetainėse. Galite rinktis mokamą ir nemokamą variantą. Pagrindinis skirtumas – lankytojų skaičius. Kuo populiaresnis puslapis, tuo daugiau žmonių jį pamatys. Taip pat patartina skelbimą patalpinti ir užsienio rinkai pritaikytose platformose. Žinoma, ne ką mažiau svarbi yra automobilio kaina. Ji turi atitikti automobilio būklę“, – dėstė M. Kuckailis.

Eksperto teigimu, viena dažniausiai daromų klaidų – realybės neatitinkanti kaina ir pagražintas skelbimas. Pasak jo, „nupieštas“ idealaus automobilio vaizdas kelia įtarimų. O profesionalo pagalba parduodant transporto priemonę gali pagreitinti ir palengvinti pardavimo procesą.

„Pagrindinės klaidos – per didelė kaina ir pagražinti skelbimai. Žmonės stengiasi automobilį pavaizduoti idealų ir bijo atvirai nurodyti tikrąją būklę. Pavarčius skelbimus atrodo, kad visi jie be įbrėžimų, praplyšusių salonų ar padaužytų „kapotų“. Pardavėjas neretai bando dangstyti ir savo nesąžiningą pardavimo būdą. Pasakoja, jog visi taip daro ar teigia, kad tai – nenaujas automobilis ir tikėtis per daug iš jo nereikėtų. Tai mažina pasitikėjimą pardavėjais.

Būtent dėl to skatinu žmones naudotis profesionalų pagalba. Jie vertina klientų laiką, jų tikslas yra nustatyti maksimaliai geriausią automobilio rinkos kainą, siekia, jog automobilis būtų parduotas kiek įmanoma greičiau. Be to, jie yra pardavėjai ir moka pardavinėti tiek pokalbio telefonu metu, tiek gyvai apžiūrint transporto priemonę.

Tiesa, kliento automobilis yra pardavinėjamas ir tuo metu, kai jis yra išvykęs, dirba arba leidžia laiką su šeima. O ir paslauga įperkama – pardavimo paslaugos kainos svyruoja nuo 100 iki 500 eurų, priklausomai nuo pageidaujamų paslaugų kiekio. Atminkite, tvarkingą automobilį galite parduoti net per vieną dieną. Tačiau realiausias laikas yra 1-3 mėnesiai. Būkite sąžiningi, vadovaukitės protu ir šis darbas neprailgs“, – patarimais dalijosi M. Kuckailis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (66)