Žadama dar iki sezono pradžios sutvarkyti dvi eismo juostas ir palikti tokį pat pravažiavimą atvykstantiems į miestą, koks buvo iki remontų, tačiau kelkraščiais papildomo pravažiavimo nebebus. Vieša paslaptis, kad neretas vairuotojas būtent taip „platino“ kelią ir greičiau pasiekdavo kurorto centrą.

Anot Palangos mero Šarūno Vaitkaus, laikini nepatogumai vėliau duos milžiniškos naudos – kelias bus gerokai praplatintas ir nuo rudens žmonės važiuos jau keturiomis eismo juostomis ir naujai asfaltuotu keliu.

„Bet kokia kliūtis sukelia tam tikrų nepatogumų, didmiesčiuose ir spūstys sukelia nepatogumų. Regioninio reikšmės kelio rekonstrukciją atlieka Lietuvos kelių direkcija. Komisija numatė, kad gali būti nepatogumų, tačiau vykdo darbus taip, kad jų būtų kuo mažiau. Iki birželio mėnesio, paties aktyviausio laikotarpio, jau bus naujai išasfaltuotos dvi juostos. Faktiškai situacija išliks ta pati, kaip ir buvo daugelį metų – bus dvi eismo juostos“, – sakė Š. Vaitkus.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Evaldas Tamariūnas DELFI informavo, kad darbų pabaiga numatyta rugsėjo 22 dieną. Iki vasaros atnaujinti kelio nesuspėta, nes taip suplanuoti darbai.

„Sutartis įsigaliojo 2017 metų gruodžio 22 dieną, žiemos technologinės pertraukos metu, o pradėti pasibaigus technologinei pertraukai 2018 metų kovo 16 dieną. Darbų pabaigos terminas – rugsėjo 22 diena. Dideli pokyčiai vyks šios gatvės ruože nuo įvažiavimo į miestą iki sankryžos su Klaipėdos plentu ir Klaipėdos plento ruože nuo Virbališkės tako iki sankryžos su Vasario 16-osios ir Vėžių gatvėmis.

Rekonstrukcijos metu Kretingos gatvėje bus įrengtos 4 eismo juostos, centrinė skiriamoji juosta, apsauginiai barjerai, pėsčiųjų ir dviračių takai, sutvarkytos autobusų stotelės ir nuovažos į sklypus. Siekiant nukreipti transportą iš gyvenamųjų namų kairėje Kretingos gatvės pusėje, bus įrengta vienšlaitė 5,5 metro pločio jungiamoji gatvė“, – dėstė E. Tamariūnas.

Nors valdžios atstovai sako, kad vykdomi intensyvūs darbai, poilsio dienomis nematyti nė vieno darbininko. Ar spės viską padaryti kaip suplanuota, parodys laikas.

Projekto vertė – per 7 milijonus eurų, rekonstrukcija turi būti atlikta per 6 mėnesius. Be to, miestas taip pat žada investuoti nemažai lėšų kelkraščių apželdinimui, tačiau tikslios sumos įvardyti miesto vadovai negali, mat dar nėra galutinių konkurso rezultato.

„Papildomai pasodinsime 300 pušų, kurios finansuojamos iš Aplinkos rėmimo programos, jos bus maždaug trijų metrų aukščio. Mes prisidėsime savo lėšas, tačiau kol kas negaliu tiksliai pasakyti, kiek tai kainuos“, – pasidalijo planais Palangos meras.

Visiškai sutvarkius kelią į Palangą, vairuotojus Kretingos gatvėje dėl saugumo pristabdys trys žiedinės sankryžos: su Vasaros ir Sodų gatvėmis – turbožiedinės, su Klaipėdos plento gatve – maža žiedinė.

„Klaipėdos plento ruože bus įrengti apsauginiais barjerais nuo važiuojamosios dalies atskirti ir moderniai apšviesti pėsčiųjų ir dviračių takai, šalia pėsčiųjų takų numatytos poilsio aikštelės“, – paaiškino planus E. Tamariūnas.

Nors į Palangą galima atvykti ne tik šiuo keliu, dar vienas poilsiautojų pamėgtas kelias pro Karklę nuo Klaipėdos taip pat tvarkomas. Taigi, šia puse geriau nė nemėginti patekti į Palangą. Realiai pasiekti kurortą patogiausia bus iš Liepojos plento pusės, arba iš greitkelio nuo Klaipėdos pasukus į kelią pro Nemirsetą.

„Šiai dienai turime aplinkkelį, jei žmonės važiuodami nuo Klaipėdos pusės, gali važiuoti aplinkkeliu dar porą kilometrų nuo kelio į Palangą oro uosto link ir nuo ten grįžti į Palangą jau Liepojos plentu. Taip pat kelias iš Nemirsetos taip pat nepanaikintas. Mus kelininkai patikino, kad didelių problemų neturėtų būti“, – paaiškino Palangos meras.

Vis gi, kurortinio miesto vadovas neslepia, kad atvykus poilsiautojams eismo dviejų juostų kelias tikrai yra per siauras ir dėl to spūstis neišvengiamos. Tad planuojantiems į Lietuvos pajūrį verta gerai apgalvoti kelionės maršrutą ir nesitikėti automobiliu lengvai pasiekti Palangos centrines gatves.