Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, Lietuvos vairuotojų, automobilio priežiūrai ir remontui kasmet skiriančių iki 500 eurų, dalis, palyginti su 2015 m., išliko beveik tokia pati. Tačiau šiek tiek – 5 proc. punktais – išaugo vairuotojų, į automobilio remontą investuojančių net 500–1000 eurų per metus, skaičius.

„Jau kelintus metus iš eilės stebime panašias tendencijas automobilių priežiūros ir remonto srityje – tai rodo, kad lietuviai stabiliai rūpinasi savo transporto priemonių technine būkle. Visgi šiek tiek padidėjo vairuotojų, automobilio remontui išleidžiančių ir iki 1000 eurų per metus, skaičius – tokių šiemet jau kas septintas“, – sako bendrovės „Neste Lietuva“ Mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Audrius Miežys.

Vertindami skirtingus automobilio priežiūros ir gedimų prevencijos aspektus, 61 proc. Lietuvos vairuotojų teigia nevažinėjantys techniškai netvarkingu automobiliu, 54 proc. reguliariai tikrina automobilio techninę būklę, o 41 proc. vairuotojų iškart šalina net smulkius automobilio gedimus.

„Nuo praėjusių metų respondentų, iškart šalinančių net menkiausius automobilio gedimus, dalis padidėjo 10 proc. Tai iš dalies galima sieti ir su išaugusiomis išlaidomis automobilio priežiūrai ir remontai – tikėtina, jog vairuotojai savo automobilio technine būkle ir gedimų prevencija rūpinasi vis labiau“, – sako A. Miežys.

Rūpindamiesi nuosava transporto priemone Lietuvos vairuotojai vis daugiau dėmesio skiria degalų, kuriuos pila į savo automobilio baką, kokybei. 44 proc. apklaustųjų teigia, kad renkasi tik kokybiškus degalus. Tai – 10 proc. punktų daugiau nei praėjusiais metais. 42 proc. vairuotojų taip pat teigia neperkantys neaiškios kilmės degalų iš nelegalių prekiautojų.

Nors svarbiausi kriterijai renkantis degalus lietuviams išlieka kaina ir mažesnės degalų sąnaudos, net 54 proc. respondentų teigė įvertinantys tai, kokį poveikį degalai turės automobilio varikliui.

Tyrimą apie automobilių vairuotojų įpročius bendrovės „Neste Lietuva“ užsakymu atliko komunikacijos planavimo agentūra OMD. Tyrimo metu internetu buvo apklausti 1089 18-50 metų amžiaus interneto vartotojai.