Iki šiol dauguma šviesoforų šviesos elementų buvo pagaminti kaitrinių lempų pagrindu. Pasak specialistų, tokie šviesoforai neatitinka nei dabartinių energijos taupymo, nei šiuolaikinio centralizuoto eismo valdymo reikalavimų.

„Turbūt visiems vairuotojams ne kartą teko spėti – žalia ar raudona šviesa dega. Atnaujindami šviesoforus geriname eismo saugumą bei sankryžų pralaidumą. Šviesoforų modernizavimo procesas tikrai nesustos“, – pabrėžė Kauno savivaldybės Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis.

Senieji šviesoforai jau pakeisti Raudondvario plento ir Kėdainių, A. Kriščiukaičio ir Jurbarko gatvių sankryžose, taip pat trijose Taikos prospekto vietose: ties sankryžomis su Studentų, J. Basanavičiaus ir Birželio 23-iosios gatvėmis. Šiuo metu šviesoforai atnaujinti dešimtyje jais reguliuojamų sankryžų.

Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, modernūs šviesoforai įrengti ir visose Kęstučio gatvės sankryžose bei Elektrėnų gatvės ir Pramonės prospekto sankryžoje. Eilėje laukia K. Donelaičio gatvės sankryžos ir reguliuojama pėsčiųjų perėja V. Krėvės prospekte.

„Senieji šviesoforai vartojo 10 kartų daugiau elektros energijos. Per tiek metų jų stiklai tapo neskaidrūs, reflektoriai surūdijo, o apsiblaususios šviesoforo lempos klaidindavo vairuotojus. Atgyvenę šviesoforai bus utilizuoti“, – teigė P. Keras.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)