Teigiama, jog visureigio sistemas galima valdyti mobiliojo įrenginio pagalba, prisijungiant per bevielį „Wi-Fi“ ryšį. Toks pasirinkimas yra gerokai pažeidžiamesnis nei dabar dažniausiai naudojamų nuotolinio ryšio priemonių, kurios sinchronizuojasi GSM modulių pagalba.

Įdomu tai, kad „programišiai“ aptiko, jog pirminis „Wi-Fi“ šifravimo raktas yra įrašytas „Outlander PHEV“ naudotojo instrukcijoje. „Nulaužti“ nesudėtingą slaptažodį, kaip teigiama, užtrunka iki keturių dienų.

Prisijungę prie visureigio specialistai per atstumą galėjo įjungti/išjungti žibintus, valdyti klimato kontrolę bei hibridinės pavaros nustatymus, taip pat išjungti baterijos krovimą ar net signalizaciją.

Įsilaužimą atlikusi kompanija rekomendavo „Mitsubishi Motors“ daugybę sprendimų, kurie pagerintų „Outlander PHEV“ saugumą, tačiau atkreipė dėmesį, kad ilgalaikėje perspektyvoje „Wi-Fi“ naudojimas vis tiek išlieka abejotinu sprendimu. Vaizdo medžiagoje įmonės atstovas pateikė ir patarimų, ką daryti, jeigu įsigijote tokį automobilį ir norite padaryti jį saugesniu.

Anksčiau šiemet saugumo specialistas iš Australijos įsilaužė į elektromobilį „Nissan Leaf“, tačiau kompanija reagavo nedelsdama ir ėmėsi taisyti spragą. Didžiausią atgarsį kol kas sukėlė pernai įvykdytas įsilaužimas į „Jeep“ visureigį, atskleidęs ir kitų automobilių silpnas vietas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (40)