„Stacionarūs greičio matuokliai nefiksuoja transporto priemonių, kurios važiuoja leidžiamu greičiu. Taip pat nefiksuoja tų, kurios važiuoja per leidžiamą (žalią) šviesoforo signalą. Fiksuojami tik atvejai, kuomet pažeidžiami Kelių eismo taisyklių reikalavimai, už kurios yra numatyta atsakomybė“, - DELFI teigė Marija Kazanovič, Kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus vyresnioji specialistė.

Tokiu atveju, radarai fiksuotų ir 1 km/val. leistiną greitį viršijusius vairuotojus. Akivaizdu, kad tolerancijos riba ir menki pažeidimai nėra fiksuojami, tačiau policija neatskleidžia, kokia ta riba.

„Manome, kad techniniai klausimai ir greičio matuoklių veikimo principas, atsižvelgiant į prietaiso modifikaciją ir t.t., neturi reikšmės, o vairuotojai ir kiti eismo dalyviai turi būti visaip skatinami laikytis Kelių eismo taisyklių reikalavimų ir neviršyti nustatyto leistino greičio. Lietuvos kelių policijos tarnyba nenustato stacionarių greičio matuoklių tolerancijos ribų“, - teigė M. Kazanovič.

DELFI šaltiniai teigė, kad vis dėlto tolerancijos riba egzistuoja. Net policija buvo paskelbusi akcijų, kuomet buvo fiksuoti visi be išimties pažeidėjai. Todėl galima daryti išvadą, kad ne akcijų metu taikoma tolerancijos riba. Tačiau kokia ji – belieka spėlioti.

O kad nereikėtų spėlioti, geriausia - važiuoti saugiai ir neviršyti leistino greičio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (131)