Ir panašu, kad tokia situacija bent artimiausiais metais nesikeis, tad dviratininkai raginami tiesiog saugotis automobilių. "Yra, kaip yra..." - rankomis skėsčioja teisinių kazusų išspręsti negalintys valdžios institucijų atstovai.

Triukšmą kelti ėmė dviratininkai, pamėgę naudotis per Pajūrio regioninį parką einančia ir Klaipėdą su Palanga prieš kelerius metus už Europos Sąjungos (ES) pinigus sujungusia dviračių trasa, beje, priklausančia tarptautiniam dviračių trasų tinklui "EuroVelo".

Čia prieš kurį laiką vietoje dviračių taką žyminčio ženklo atsirado kitas - apribojantis judėjimą motoriniam transportui, kurio bendra masė viršija 8 tonas. Kitaip sakant, šis ženklas suteikia teisę dviračių trasa važiuoti motociklais ir lengvaisiais bei kitais, iki 8 t sveriančiais automobiliais.

Klaipėdos rajono savivaldybės Saugaus eismo komisija leido dviračių trasos pradžioje ties Karkle pastatyti formaliai automobilių eismą draudžiantį, tačiau iš tiesų leidžiantį - sklypų savininkams ir aptarnaujamam transportui - ženklą. Todėl dabar ir dviratininkai, ir pėstieji čia turi būti itin atsargūs.

"Visa ši situacija - kažkokia kvailystė. Visų pirma suprojektuoja dviračių taką, gauna ES paramą tako statybai, tuo metu kiti "sugrąžina" kažkam žemę, suderina projektą, kuriame numatomas susisiekimas keliu, kuris jau yra dviračių takas, tada nusispjauna į visus įsipareigojimus ir siaurutį asfalto taką paverčia automobilių keliu", - "Vakarų ekspresui" atsiųstame laiške rašo kone kasdien šia trasa dviračiu važiuojantis Rimantas.