Šis įstatymas dėl akivaizdžių spragų kai kuriose jo nuostatose buvo taisomas jau kelis kartus. Atrodo, kad Seimo nariams tai daryti reikės dar bent kartą, mat įstatyme palikta spraga gresia eismo saugumui. Pasak bendrovės „Transporto studija“ direktoriaus pavaduotojo Ramūno Vėlavičiaus, „įstatymui trūksta nuoseklumo“. Eksperto teigimu, pagal Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo nuostatas vieni vairuotojai statomi į nelygią padėtį su kitais. Kur tokios diskriminacijos esmė?

Pagal jau daugiau nei pusmetį galiojančio įstatymo nuostatas, privalu stabdyti leidimą automobiliui dalyvauti eisme, jei mašina buvo stipriai pažeista avarijoje. Tačiau dauguma vairuotojų šios prievolės lengvai išvengia ir po eismo įvykių pasuka į kelius jau grėsmę saugiam eismui keliančiomis mašinomis, mat teisę sustabdyti leidimą transporto priemonei dalyvauti eisme irgi turi tiktai policijos pareigūnas.

Kita vertus, anot eksperto, įstatymo nuostata, susijusi su tolesniu mašinos naudojimo ekonominiu netikslingumu, irgi tobulintina. „Negalima plakti į vieną krūvą tų automobilių, kuriems pažeidžiamos eismo saugumui gresiančios konstrukcijos ir mazgai, su tais, kuriems, pavyzdžiui, sulankstomas tiktai kėbulas. Kėbulo, jo gaubiančiųjų dalių remontas tikrai nepablogina mašinos eksploatacijos savybių“, - tvirtino R. Vėlavičius.

Jei ši Saugaus eismo automobilių keliais nuostata būtų pakeista, atsirastų galimybė likti „su ratais“ ir daugeliui senų automobilių vairuotojų, kurie neturi lėšų kitai mašinai nusipirkti.

DELFI žiniomis, pernai dėl šios tvarkos buvo „nurašyta“ 1300 automobilių.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)