Praėjusią žiemą draudimo bendrovė užfiksavo daugiau nei 250 autoįvykių, po kurių automobilių remontas buvo ekonomiškai netikslingas. 2013 – 2014 m. žiemos mėnesiais tokių avarijų įvyko beveik dviem trečdaliais mažiau. Šiais metais autoįvykių skaičius, per kuriuos automobiliai sugadinti nepataisomai, jau pasiekė beveik tūkstantį.

Pasak „ERGO Insurance“ Lietuvoje transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovo Raimondo Bieliausko, kiekvienais metais tokios avarijos sudaro apie 6–10 proc. visų avarijų.

„Dažniausiai automobilių taisyti ekonomiškai neapsimoka po susidūrimų kaktomuša su kitomis lengvosiomis arba krovininėmis transporto priemonėmis. Važiuojant didesniu greičiu susidūrimas su daug sunkesniu krovininiu automobiliu beveik visada baigiasi visišku lengvojo automobilio sumaitojimu. Kitas pavyzdys – automobilio nesuvaldymas viršijant greitį ir užvažiavus ant kelkraščio. Tokiu atveju automobilis tampa nevaldomas ir nuvažiavęs nuo kelio kelis kartus verčiasi. Tačiau tuomet niekas nebegalvoja apie sudaužytus automobilius, svarbiausia – žmonės. Diržo užsisegimas verčiantis automobiliui dažnai tampa kritiniu faktoriumi, lemiančiu vairuotojo ir keleivių likimus“, – teigia R. Bieliauskas.

Daugiausiai nuostolių sukeliančios avarijos būdingesnės autostradoms ir rajoniniams keliams dėl didesnio važiavimo greičio. Be to, važiuojant lygiu keliu dažno vairuotojo budrumas sumažėja kelis kartus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)