Prekybos centro „HyperRimi“ aikštelėje pastatytame lengvai kilnojamame pastate, kol automobilių savininkai apsipirkinės, serviso meistrai per 30 min. pakeis alyvą bei filtrus, atliks techninę automobilio diagnostiką ar greitai išvalys automobilį.

Lietuvoje veikiantys automobilių servisai dažnai yra nepatogiose vietose, toliau nuo įprastų gyventojų maršrutų, dirba trumpai. Vairuotojams sunku žinoti, kada servisas turės galimybių priimti savo klientus bei ką apskritai veikti, kol bus suteiktos paslaugos. Nusprendėme sukurti vairuotojams patogų servisą, todėl pasirinkome greito aptarnavimo modelį prekybos centrų automobilių stovėjimo aikštelėse – dabar klientai galės lankytis prekybos centre, o jų automobilius tuo metu patikrins ir aptarnaus mūsų meistrai“, – pasakojo „Eneos Sprint Servisą“ inicijavusios „Modus grupės“ įmonės „Interviga“ direktorius Kęstutis Gružinskas.

„Šalies sostinę veiklos startui pasirinkome dėl didelio vairuotojų srauto. Vilniaus apskrityje užregistruoti beveik 400 tūkst. automobilių, čia taip pat atvyksta daug vairuotojų iš kaimyninės Baltarusijos. Jaučiame, kad auga ir aukštos kokybės serviso paslaugų poreikis, kurį mes ir sieksime patenkinti“, – teigė K. Gružinskas.

Prisidėjo ir Japonijos korporacija

Greitąjį servisą „Interviga“ įkūrė kartu su jos atstovaujama Japonijos kompanija „JX Nippon Oil & Energy“, kuri Lietuvoje geriau žinoma kaip automobilių alyvos „Eneos“ gamintoja. Ši tarptautinė kompanija yra viena didžiausių variklinių, transmisinių alyvų, kitų eksploatacinių medžiagų tiekėjų gamykliniam užpildymui daugeliui Japonijos, Korėjos, Europos ir JAV automobilių koncernų, tokių kaip „Honda“, „Toyota-Lexus“, „Nissan“, „Volkswagen Group“, „Ford Group“, „Hyundai“ ir kt.

„Prie šio projekto prisijungėme todėl, kad tai yra inovacija automobilių aptarnavimo industrijoje – toks servisas yra pirmasis ne tik Lietuvoje, bet ir, kiek mums žinoma, pasaulyje. Nors greitųjų servisų kitose šalyse galima rasti, „Eneos Sprint Servisas“ išsiskirs tuo, kad jis įrengtas lengvai kilnojamame pastate prekybos centro aikštelėje“, – sakė „JX Nippon Oil & Energy Europe“ generalinis direktorius Hisashi Hara.

„Kaip lenktynininkas, puikiai žinau, kokią didelę reikšmę saugumui kelyje turi gera automobilio techninė būklė. O kaip eilinis žmogus dažnai susiduriu su situacijomis, kai vairuotojai atidėlioja vizitą į servisą, kol susikaups daugiau taisytinų problemų. Noriu tikėti, kad tokie projektai, kaip „Eneos Sprint Servisas“ suteiks patogumo ir paskatins vairuotojus laiku pasirūpinti automobilio priežiūra ir remontu“, – sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas, Dakaro ralio ištvermės varžyboms pasirinkęs „Eneos“ alyvą.

Plėtra priklausys nuo rezultatų

Pirmasis „Eneos Sprint Servisas“, kuris įrengtas prie „HyperRimi“ parduotuvės, esančios Savanorių pr. 16, Vilniuje yra bandomasis projektas, tačiau numatyta ir tolimesnė plėtra.

„Eneos Sprint Servisas“ turės du automobilių keltuvus, skirtus alyvų ir filtrų keitimui, bei greito valymo, diagnostikos ir kitiems laikui neimliems, bet dažnai klientams reikalingiems darbams. Vienu metu bus galima aptarnauti 2 automobilius.

Anot „Eneos Sprint Serviso“ įkūrėjų, automobilių serviso paslauga bus aktuali vairuotojams, kurių automobiliai nėra sugedę, tačiau jiems reikia laiku pakeisti alyvą, diagnozuoti gedimus, apžiūrėti automobilį ar atsikratyti salono nešvaros.

Numatyta, kad serviso darbo laikas sutaps su prekybų centro darbo laiku. Vairuotojai į servisą galės registruotis internetu, o apie pabaigtus darbus bus informuojami SMS pranešimais.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (54)