„Turėtų būti taip, kad vairuotojas, artėdamas prie perėjos, privalėtų sumažinti greitį iki saugaus pėsčiajam. Pavyzdžiui, Švedijoje yra nustatytas 30 km/val. greitis. Yra priemonių, kaip tą padaryti, kad vairuotojai būtų priversti mažinti tą greitį. Pavyzdžiui gatvių susiaurinimas saugumo salelėmis, važiuojamosios dangos pakėlimas arba miegantys policininkai, gatvės iškreivinimas ir visokie kitokie dalykai. Tai turėtų būti daroma prie kiekvienos perėjos. O jeigu nedarome tokių dalykų, išvis tada nedarykime perėjos, tegu žmonės eina per gatvę, tada jie daugiau saugosis“,- aiškino S. Pukalskas.
2014.11.27 16:05
Specialistas: jeigu perėjoje nėra kliūčių vairuotojams - ji bevertė
(101)Žinių radijas
FOTO:
Prie kiekvienos pėsčiųjų perėjos turėtų būti įrengtos specialios priemonės, priverčiančios vairuotojus sulėtinti greitį. Tuo įsitikinęs Vilniaus Gedimino technikos universiteto Automobilių transporto katedros vedėjas Saugirdas Pukalskas. Pasak jo, dėl to sumažėtų avarijų perėjose, kur kasmet nukenčia šimtai, o žūva - dešimtys žmonių.