Lietuvos kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas Rytis Vosylius „Žinių radijui“ sakė, kad „žaliosios rodyklės“ taisyklė, kai prie jos sustoti nereikėdavo, buvo naudingesnė vairuotojams, ne pėstiesiems.

„Ta rodyklė ir ta taisyklė daugiau patogi vairuotojams – mažina spūstis keliuose, tačiau nėra patogi pėstiesiems. Papildomai, kad vairuotojas sustotų ir įsitikintų, ar jis netrukdo pėstiesiems ir kitoms transporto priemonėms – tai yra gera taisyklė“, - laidoje „Žvilgsnis“ sakė R. Vosylius.

Pasak jo, ten, kur sankryžos yra sudėtingos, ir dar leidžiama naudotis „žaliosiomis rodyklėms“, tai yra pavojinga.

Visuomenei pasigirdus pasipiktinimams, kad naujosios taisyklės įsigaliojo staiga, prieš tai jų tinkamai nepaviešinus, R. Vosylius teigė, kad tokia jau yra tvarka.

„Yra procedūros, projektų pateikimas Vyriausybei, paskui skelbimas. Kol neįsigalioja, nepaskelbta, labai viešinti neišeina, o dar įsigaliojo šeštadienį, kai visos institucijos, ir Susisiekimo ministerija, nedirba, tai gal ir užtruko visas šitas viešinimas“, - kalbėjo jis.

R. Vosyliaus teigimu, baudos už nesustojimą prie „žaliosios rodyklės“ gali siekti nuo 100 iki 300 litų arba net iki 6 mėn. atimama teisė vairuoti.

„Jeigu vairuotojas nesustos ir dar nepraleis pėsčiųjų, bauda bus didesnė“, - sakė jis.

Visą laidos „Žvilgsnis“ įrašą klausykite čia: