Žalų administravimo ekspertai pastebi ir nerimą keliančią tendenciją, kad antrą vasarą iš eilės draudikai fiksuoja apie 10 proc. daugiau avarijų nei prieš trejus metus, kai 2011-2012 metais eismo įvykių statistika šalies mastu buvo rekordiškai maža. Labiausiai neramina, kad vis dažniau avarijų kaltininkais tampa jauni ir nepatyrę vairuotojai.

„ERGO Insurance“ Lietuvoje duomenimis, jaunesni nei 20 metų vairuotojai šią vasarą sukėlė net 60 proc. daugiau eismo įvykių nei praėjusiais metais, ir beveik tris kartus daugiau nei 2012 m. vasarą.

„Nors jaunesnių nei 20 metų vairuotojų sukeltos avarijos sudaro nedidelę visų šią vasarą fiksuotų eismo įvykių dalį, būtent šios kartos vairuotojai ateityje lems pagrindines avaringumo tendencijas, todėl į šiuos skaičius derėtų atkreipti ne tik pačių jaunų vairuotojų, bet ir už jų rengimą atsakingų specialistų dėmesį”, – sako Audrius Pilčicas, „ERGO Insurance” žalų administravimo direktorius Baltijos šalyse.

Jo teigimu, skaudžių nelaimių kelyje prevencijai reikalingas ne tik geras kelių eismo taisyklių žinojimas, tinkamai išlavinti vairavimo įgūdžiai, bet ir didesnis atsakomybės jausmas. Nors negalima tiksliai pasakyti, kiek avarijų nutinka dėl neatsargumo, nedėmesingumo ar pervertintų savo galimybių, šalies mastu tokių avarijų kasmet suskaičiuotume dešimtimis tūkstančių.

Bendrovės „ERGO Insurance” Lietuvoje duomenimis, kaip ir 2013 bei 2012 metais, šią vasarą apie 69 proc. avarijų sukėlė vyrai. Nors ir simboliškai, bet rečiau nei pernai eismo įvykių kaltininkas tapo kitų, vyresnių nei 20 metų, amžiaus grupių vairuotojai. Per tris vasaros sezonus penktadaliu padaugėjo eismo įvykių, kurių metu žūva arba nukenčia žmonės.

Didelė mūsų draudimo statistikos dalis – tai smulkūs eismo įvykiai, dėl kurių vairuotojai išsiaiškina ir be policijos pagalbos, o visa patirta žala kompensuojama draudimo išmokomis. Skaudžiau, kai pavojingos situacijos pareikalauja žmonių sveikatos ir gyvybių, ir šios vasaros keliai, deja, nebuvo išimtis”, – pastebi A. Pilčicas.

Sek svarbiausias auto naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)