Įdomu tai, kad įvairius duomenis apdorojusi bendrovė konstatavo, kad bandymai apvažiuoti spūstis tik prailgina kelionės laiką. Teigiama, kad ne pagrindiniuose keliuose judėjimas yra gerokai lėtesnis, todėl tokie bandymai ieškoti išeities aplinkiniais keliais 50 proc. prailgina kelionės laiką.

Suskaičiuota, kad vairuotojai spūstyse praleidžia vidutiniškai 8 darbo dienas per metus.

„Spūstys nėra naujas reiškinys, tai ir toliau išliks globaliu reiškiniu. Tradiciniai spūsčių mažinimo sprendimai, tokie kaip naujų kelių tiesimas arba esamų platinimas, nebeduoda efekto. Rasti apvažiavimus vairuotojams gali padėti realiu laiku pateikiama informacija apie eismą, tai gali pasitartnauti ir valdžiai, siekiančiai sumažinti spūstis miestuose“, – teigia „TomTom“ vadovas Haroldas Goddijnas.

Labiausiai spūsčių kamuojami pasaulio miestai (duomenys – „TomTom“):

1. Maskva (74 proc. kelių apkrovimas)

2. Stambulas (62 proc.)

3. Rio de Žaneiras (55 proc.)

4. Mechikas (54 proc.)

5. San Paulas (46 proc.)

6. Palermas (39 proc.)

7. Varšuva (39 proc.)

8. Roma (37 proc.)

9. Los Andželas (36 proc.)

10. Dublinas (35 proc.)

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)