Tarp visų atvejų, kuomet reikėjo remontuoti langus, priekinių automobilių stiklų pažeidimai sudaro virš 85 proc.

„Priekiniai stiklai dažniausiai nukenčia dėl po žiemos suprastėjusios kelio dangos. Tuomet iš po priekyje važiuojančios mašinos ratų atskriejantys akmenukai įskelia stiklą. Šoniniai stiklai dažniausia nukenčia dėl vandalizmo ir vagysčių, o galiniai – dėl nelaimingų atsitikimų“, - teigia „PZU Lietuva“ Žalų departamento direktorius Gytis Matiukas.

Automobilių langus remontuojanti ir keičianti įmonė „Carglass® teigė, kad kovą, palyginti su gruodžiu, sulaukė pusantro karto daugiau skambučių dėl įskilusių ar sudužusių langų, tiek pat jų ir buvo sutvarkyta.

Pernai draudimo bendrovės išmokos už stiklų keitimą pagal kasko draudimo sutartis išaugo dvigubai. Tokį augimą lėmė naujesnis apdraustų automobilių parkas – kasko draudimu apdraudžiami naujesni ir brangesni automobiliai, kurių nuostoliams atlyginti atitinkamai skiriama daugiau lėšų.