Kelių eismo taisyklių (KET) vienas punktų nuo šiol skelbia, jog A raide pažymėta juosta gali važiuoti ne tik viešasis transportas, bet ir taksi, elektromobiliai ir automobiliai, kuriuose yra keturi ir daugiau eismo dalyvių.

„Taisyklių punktas papildytas, o savivaldybėms pačioms palikta teisė apsispręsti, kurioms transporto priemonėms leisti važiuoti A juosta. Aišku, galime leisti šia juosta važiuoti ir elektromobiliams, ir automobiliams, kuriuose yra daugiau nei keturi žmonės, tačiau kontrolė bus labai sudėtinga“, - teigė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė.

Uostamiesčio vicemero Artūro Šulco nuomone, nuostata, kad A juosta leidžiama važiuoti ir tiems automobiliams, kuriuose yra daugiau nei keturi žmonės, yra perteklinė. Esą A juosta skirta viešajam transportui, kad autobusai nenukryptų nuo grafiko, Klaipėdoje ja leidžiama važiuoti ir taksi automobiliams.

Kai kurie Saugaus eismo komisijos nariai net ėmė garsiai svarstyti, kad jei A juosta Klaipėdoje bus leista važiuoti automobiliams, kuriuose yra daugiau nei keturi žmonės, vairuotojai ims gudrauti – į mašiną prisisodins manekenų ar net pripučiamų moterų.

Todėl nutarta, jog Klaipėdoje A juosta tikrai nebus leidžiama važiuoti automobiliams, kuriuose yra daugiau nei keturi žmonės.

Saugaus eismo komisija buvo kitos nuomonės dėl leidimo A juosta važiuoti elektromobiliams. Esą jų vairuotojams reikia suteikti teisę, nes taip bus skatinamas ekologiškas transportas.

„Ir kiek tų elektromobilių Klaipėdoje yra – vienas ar du? O nupiešti ženklus, kad jiems leidžiama važiuoti A juosta, kainuos keliasdešimt tūkstančių litų“, - iškart suskaičiavo Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.

Tačiau komisija vis tiek nusprendė, kad elektromobiliai A juosta galės važiuoti, o atitinkami ženklų esą piešti ir nebūtina.