Įvertinus mokymus lengvaisiais automobiliais su mechanine pavarų dėže, buvo paskaičiuota, jog vairuotojai išmoksta sutaupyti vidutiniškai 13-15% degalų. Vairuojant automobilius su automatine pavarų dėže, pasiekta vidutinė 13,2% ekonomija.

Išvados apie degalų sutaupymo galimybes, vairuojant automobilį su mechanine pavarų dėže, padarytos, remiantis jau maždaug 300 individualių praktinių ekovairavimo užsiėmimų. Juose dalyvavo įvairios vairavimo patirties turintys vyrai ir moterys – nuo ką tik įgijusių vairavimo pažymėjimą iki vairuojančių daugiau nei du dešimtmečius, mėgėjai ir profesionalai. Automobiliai taip pat buvo įvairaus amžiaus ir įvairių markių bei modelių.

Liepos pabaigoje, vykstant „Volvo“ vilkikų ekonominio vairavimo varžybų Lietuvoje finalui Kaune, rezultatų laukiantys renginio dalyviai buvo pakviesti dalyvauti ekovairavimo užsiėmimuose lengvaisiais automobiliais su automatine pavarų dėže. Mokymams buvo pateikti du automobiliai: visais ratais varomas „Volvo XC60“ 2,4 l 215 AG ir „Volvo V60“ 2,0 l 163 AG.

Mokymuose lengvaisiais „Volvo“ dalyvavo 10 asmenų ir visi jie pasiekė degalų ekonomiją, tačiau jos mastas gerokai skyrėsi dėl jau susiformavusių vairuotojų gebėjimų bei turimos patirties. Lyginant vidutines degalų sąnaudas, važiuojant jiems įprastu vairavimo būdu ir vėliau patariant instruktoriui, degalų ekonomija skyravo nuo 3,9 iki 21,4%. Grupė, kuri vairavo „Volvo“ su keturių ratų pavara, pasiekė vidutiniškai 11,9% mažesnes degalų sąnaudas, o kita grupė, vairavusi „Volvo“ su priekiniais varomaisiais ratais, dyzelino sudegino vidutiniškai 14,4% mažiau. Tad vidutinis rezultatas – 13,2%.

Ekovairavimo specialistai pastebi, kad tarp dažniausiai pasitaikančių vairavimo trūkumų – nepakankamas eismo kelyje prognozavimas. Taip pat mūsų vairuotojai dažnai neišnaudoja automobilio inercinių jėgų. Ir dar vienas veiksnys, ženkliai mažinantis automobilių su mechanine pavara degalų sąnaudas – pavarų perjungimas prie žemesnių, nei mums įprasta, variklio apsukų.