„Teisybę pasakius, mums darbo netrūksta visais metų laikais. Tačiau pasibaigus žiemai pasiremontuoti užsuka automobiliai, turintys labai specifinių pažeidimų. Dažniausias iš jų yra prarūdijimas“, - pasakojo „D&R“ vadovas Donatas Didžgalvis.

D.Didžgalvio tvirtinimu, naudotų automobilių kėbulai gali prarūdyti ypač lengvai. „Užtenka, kad būtų nubrauktas dažų sluoksnis ir į jį patektų druskos. Kadangi žiemą keliai dažniausiai barstomi druska, pavasarį mašinų su prarūdijusiais kėbulais atsiranda ypač daug“, - sakė „D&R“ direktorius.

Vieno didžiausių Lietuvoje autoservisų tinklo „Tanagra“ komercijos direktorius Gediminas Nortkus buvo nelinkęs sutikti su D.Didžgalvio nuomone, kad didžiausia automobilių problema po žiemos yra kėbulų rūdijimas.

„Mūsų autoserviso darbuotojų pastebėjimu, pasibaigus žiemai dažniausiai puolama remontuoti pakabos detalių. Daugeliu atvejų keičiamos lanksčiosios detalės - traukės, šarnyrai, įvorės. Dažnai vairuotojai atvaro savo plieninius žirgus su dunksinčiais amortizatoriais – tada keičiame ir juos“, - tvirtino pašnekovas.