Atlikus draudimo klientų apklausą, paaiškėjo, kad klausimas, kada tiksliai bus sureguliuota konkretaus žmogaus žala, yra dažniausiai užduodamas jau pirmojo pokalbio metu – ne per kiek dienų „įprastai“ ar „vidutiniškai“ tai yra atliekama, kada „planuojama“ atlyginti žalą ar per kiek laiko tai padaryti „įpareigoja įstatymas“, bet kokią konkrečiai dieną apdraustojo sąskaitą pasieks pinigai.
„Reaguodami į klientų pageidavimus ir įdiegę daugybę veiklos patobulinimų, sukūrėme „Pažadą“ ir dabar galime tiksliai nurodyti žalos sureguliavimo datą. Šią paslaugą teikiame pirmieji tarp RSA draudimo grupės įmonių, kartu pradėdami naują klientų aptarnavimo kultūrą Lietuvos draudimo rinkoje“, – pabrėžė „Lietuvos draudimo“ Kompleksinių žalų direktorius Gytis Matiukas.