Už gatvių valymą ir tvarkymą atsakingos bendrovės „Panevėžio specialus autotransportas“ vadybininkas Sigitas Vainauskas teigia, kad tokia situacija susiklostė todėl, kad bendrovė apie avarijas gauna labai mažai informacijos, todėl nuolaužos ilgesniam laikui lieka nesutvarkytos.

„Visų pirma mus kažkas turėtų informuoti. Važiavau Klaipėdos gatve, kurioje neseniai buvo įvykusi avarija, tačiau apie ją niekas nepranešė. Gerai, kad kaip tik tuo metu vykau ir pamačiau, kad yra plastmasių bei stiklų, todėl susisiekiau su įmonės darbuotoju, kuris nuolaužas sušlavė. Mes ne visada gauname informaciją apie avarijas ir po jų likusias nuolaužas. Esame susitarę, kad jeigu mūsų vairuotojai pamato nuolaužas, jie mus informuoja ir gatvė sutvarkoma“, – kalbėjo S.Vainauskas.

S.Vainauskas teigė, kad apie avarijas ir gatvėse likusias šukes bei nuolaužas dažniausiai informaciją gauna iš policijos, tačiau ji ne visada pasiekia švaros įmonę.

Panevėžio kelių policijos biuro viršininkas Virginijus Mačėnas tvirtino, kad apie avarijas, kurių metu išsilieja naftos produktai, policija informuoja Priešgaisrinę gelbėjimo valdybą, tačiau surinkti nuolaužas ir šukes yra vairuotojų reikalas, nes į avarijas policininkai pastaruosius dvejus metus vyksta labai retai.

„Jau dveji metai, kai įvykus avarijai, jei nėra nukentėjusių žmonių, o vairuotojai sutaria, į įvykį policija nebevažiuoja. Vairuotojai užsipildo deklaracijas ir kreipiasi į draudimo bendroves. Apie tokius eismo įvykius niekas nežino, o vairuotojai tikriausiai niekam nepraneša. Didžioji dalis šukių gatvėse lieka, kai vairuotojai patys užsipildo deklaracijas. Jiems tuo metu rūpi ne nuolaužas susirinkti, be to, tikriausiai žmonės nelabai ir žino, kam pranešti. Tačiau jeigu vairuotojai būtų kultūringi, jie ir patys galėtų susemti šukes. Tenka matyti, kai važiuodami meta šiukšles per langą, tokie šukių tikrai nesusirinks“, – komentavo V.Mačėnas.

Iki pradedant pildyti eismo įvykių deklaracijas patiems vairuotojams, Panevėžio policija vidutiniškai per parą registruodavo po 12 avarijų. Įsigaliojus naujajai tvarkai, pasitaiko dienų, kai pareigūnai neįregistruoja nė vienos avarijos.