Pirmoji naujiena – nauja „Pininfarina“ kompanijos sukurto dizaino padanga „SP StreetResponse“, skirta mažiems miesto automobiliams, kurie daugiausiai važinėja miesto gatvėmis. Gaminant naująsias padangas panaudota nauja funkcionalių polimerų technologija. Šie polimerai veikia kaip tilteliai tarp silicio ir polimerų, nuslopindami molekulinio lygio judesius gumos mišiniuose ir taip sumažindami energijos nuostolius. Taip pat dėl to sumažėjo padangos pasipriešinimas riedėjimui. Kitas pranašumas – tai geresnis silicio paskirstymas, padidinantis sukibimą su šlapia kelio danga.

Naujosios padangos asimetriniame protektoriaus rašte yra skirtingos sritys, atliekančios daug tam tikrų funkcijų. Išorinio padangos krašto blokai yra kieti ir uždari, todėl jie pagerina valdymą. Atvira vidurinė sritis ir vidiniai protektoriaus raštai užtikrina greitą vandens pašalinimą.

Atlikti vidiniai bandymai parodė, kad naujosios „Dunlop“ padangos savybės yra ženkliai geresnės palyginti su šios padangos pirmtake SP30, ypač automobilio valdymas ir atsparumas slydimui vandens sluoksniu. Stabdymo ant sausos ir šlapios kelio dangos savybės taip pat yra geresnės.

Tačiau mažas automobilis nereiškia, kad jo išvaizda niekam nerūpi, todėl gražų „Dunlop“ padangų šoninių sienelių dizainą sukūrė „Pininfarina“ dizaineriai. „Dunlop SP StreetResponse“ gaminamos 20 skirtingų dydžių, 145–195 milimetrų pločio ir 13–15 colių skersmens ratlankiams. Greičio indeksas gali būti nuo 71T iki 95T.

„Dunlop SP QuattroMaxx“

Antra naujiena – „Dunlop SP QuattroMaxx“ padanga, skirta labai galingiems sportiškiems visureigiams (SUV). Gaminant šią padangą panaudotos itin pažangios technologijos, tokios kaip „Kevlar“ sutvirtinimo elementai ir pažangus asimetrinis protektoriaus raštas, suteikiančios sportiškiems SUV visureigiams itin geras sukibimo su kelio danga, tikslumo, valdymo ir stabdymo galimybes.

Kevlaro pluošto medžiaga suteikia įspūdingą kelio sąlygų atsaką ir reakciją į vairo judesius, nes kevlaras yra standesnis ir mažiau jautrus karščiui. Asimetriniame protektoriaus rašte yra skirtingos sritys, atliekančios tam tikras funkcijas. Išorinio padangos krašto blokai yra kieti ir uždari, todėl įveikiant posūkius susidarančias jėgas paverčia didžiuliu sukibimu su kelio danga, nesvarbu, ar ji šlapia ar sausa.

„SP QuattroMaxx“ savybes pavyko ženkliai pagerinti panaudojus dvigubą protektoriaus gumos mišinį. Išorinėje rašto dalyje panaudotas „Dunlop“ gumos mišinys, suteikiantis geriausią sukibimą su sausa danga, o vidinėje dalyje – mišinys, skirtas geriausiai sukibti su šlapiu keliu. Šis derinys nulemia įspūdingas padangos galimybes nepriklausomai nuo oro sąlygų.

Važiavimo savybės svarbios, tačiau taip pat svarbi ir išvaizda. Daugeliui prabangių SUV visureigių savininkų stilius yra ne mažiau svarbus nei valdymo galimybės. Tad „Pininfarina“ studija sukūrė padangos šoninių sienelių dizainą, dėl kurio visureigis ir jo savininkas atrodys šiek tiek įspūdingiau.

„Dunlop SP Quattro Maxx“ gaminamos 14 skirtingų dydžių, 255–315 milimetrų pločio ir 17–21 colių skersmens ratlankiams. Greičio indeksas gali būti nuo Y iki W.

Dunlop SP Sport Maxx TT

Praeitais metais „Dunlop“ pasiekė naują pasaulio rekordą važiuojant biodujomis varomais sportiniais automobiliais. Biodujomis varomas galingas sportinis „Audi RS4 Quattro“ automobilis su „Dunlop SP Sport Maxx TT“ padangomis išvystė didžiausią 327,5 km/val. greitį ir pasiekė naują biodujomis varomų automobilių pasaulio greičio rekordą.

Bandymas pagerinti rekordą, kurį surengė Vokietijos nepriklausoma organizacija „TÜV Rheinland“ ir kurio metu buvo pasiektas 327,5 km/val. greitis, parodė išties puikias degalais, nedarančiais neigiamo poveikio klimatui, varomo automobilio galimybes. Pasak „Gute Fahrt“, „SP Sport Maxx TT“ padanga puikiai pasirodė visuose bandymuose.

SP Sport Maxx TT
„Dunlop“ ekspertai nusprendė rekordo siekusiame automobilyje sumontuoti savo geriausias labai galingiems automobiliams skirtas padangas – „Dunlop SP Sport Maxx TT“. Išskirtinės šių padangų ypatybės – tai anksčiau tik lenktynėms naudotas gumos mišinys su nanodalelėmis ir „Touch Technology“, tad jos idealiai tiko siekiant naujo pasaulio rekordo automobiliu, valdomu įgudusio vairuotojo.

„Dunlop Sport Maxx TT“ padangos, su kuriomis buvo pasiektas naujas pasaulio rekordas, gaminamos 21 naujų dydžių, nuo 205/55R16 iki pat 245/45R18.

Dunlop SP SportMaxx GT

SP SportMaxx GT
Gamintojų teigimu, sportiniams ir galingiems automobiliams skirta aukščiausios klasės „Dunlop“ padanga „SP SportMaxx GT“ atitinka visus labai galingų automobilių padangų kriterijus – sukibimo, vairavimo tikslumo, stabilumo įveikiant posūkius dideliu greičiu ir puikaus valdymo.

Keli skirtingi bandymai parodė, kad konkurentų padangos neprilygsta „SP SportMaxx GT“ pagal stabdymo ir valdymo savybes, ypač ant sauso kelio. Gumos mišinys, taip pat naudojamas gaminant lenktynines padangas, dar labiau pagerina sukibimą, reakciją į vairavimą bei padangos patvarumą. „Auto Motor&Sport“ patvirtino, kad „SP SportMaxx GT“ pasižymi labai geru valdymu, trumpu stabdymo atstumu sausame kelyje, sukibimu ir žemu triukšmo lygiu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją