Pirmasis „Transalp“ modelis pristatytas 1986 metais. 583cc V-Twin variklio varomas motociklas susilaukė didelio pasisekimo Europoje. Išskirtinio dizaino motociklas kurtas galvojant apie dvigubą jo paskirtį – patogiai leistis asfaltuotos Alpių perėjos keliu bei puikiai jaustis ten, kur tas asfaltas pasibaigtų.

„Per paskutinį dešimtmetį nuotykių motociklų segmentas gerokai išsiplėtė. Nuo lengvasvorių 500cc motociklų, iki ilgoms ekspedicijoms skirtų modelių kaip „Africa Twin“, „XL750“ sustiprina „Honda“ pozicijas vidutinės galios kategorijoje. Jis užtikrintai bus vienas perkamiausių Lietuvos nuotykių segmento motociklų“, - pasakojo „Nippon auto“ motociklų prekybos vadovas Artūras Vilpišauskas.

Vadovo teigimu, jaunesio „Africa Twin“ brolio etiketė „Transalp“ klijuojama ne atsitiktinai. „Transalp“ komplektuojamas su nauju „Honda“ 755cc darbo tūrio varikliu, pasiekiančiu 67.5kW galią ir 75 Nm sukimo momentą (palyginti, „Africa Twin“ varomas 1100cc variklio, kurio galia - 75 kW, sukimo momentas - 105 Nm). Naujas 755cc galios agregatas taip pat naudojamas anksčiau pristatytame „Honda Hornet“ modelyje. Tik „Transalp“ variklio darbas subalansuotas daugiau galios perteikti žemesniame sūkių diapazone, palengvinant važiavimą bekele ar pajudėjimą sunkiomis kelio sąlygomis.

Honda XL750 Transalp

Vyresniam broliui „Transalp“ nusileidžia ir svoriu - jis yra 18 kilogramų lengvesnis nei „Africa Twin“.

„Kai kam „Africa Twin“ motociklas gali būti paprasčiausiai per didelis. Mažesnis svoris lemia, jog „Transalp“ motociklas yra manevringesnis, su juo lengviau „sugyventi“ kasdienėse situacijose. Tačiau dėl savo konstrukcijos jis nė kiek nenusileidžia pravažumu”, – teigė A. Vilpišauskas.

Kaip ir didesnis „Africa Twin“, „Transalp“ komplektuojamas su R21 (priekyje) ir R18 dydžio padangomis. „Transalp“ įdiegtos „Showa“ 43 mm SFF-CATM apverstos šakės ir galinis amortizatorius su „Pro-Link“.

Honda XL750 Transalp

Motocikle naudojama elektroninio akseleratoriaus (Throttle-by-Wire) sistema, todėl motociklo elgseną galima pritaikyti pagal važiavimo poreikius. Galima rinktis iš keturių parengtų (įprasto, sportinio, lietaus, žvyro) važiavimo režimų ar susikurti savąjį. „Transalp“ bus siūlomas su mechanine 6 laipsnių transmisija.

„Transalp“ įdiegtas 5 colių skaitmeninis prietaisų skydelis. Naudojami LED žibintai. Modelyje taip pat komplektuojama „Honda“ valdymo balsu technologija, su kuria galima valdyti pagrindines „Android“ ar „iOS“ išmaniojo telefono funkcijas.

Honda XL750 Transalp

Bus siūlomos trys „Transalp“ spalvos - matinės pilka ir juoda bei klasikinė „Hondos“ baltos, mėlynos ir raudonos trispalvė. Ypatingas dėmesys skiriamas motociklo priedams: nuo šildomų vairo rankenų, įvairiausio dydžio talpų, iki apsauginių rėmų - tam, kad modelį būtų galima konkrečios kelionės poreikiams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją