„Honda“ stendo dėmesio centre – nauja supermotociklo „CBR1000RR-R Fireblade“ versija. „Fireblade“ sukurtas lenktyninio „RC213V MotoGP“ bei keliams skirtos jo versijos pagrindu. 2020 metų „Fireblade“ varomas galingiausio visų laikų keturių cilindrų vienaeilio variklio. Jo maksimali galia siekia 160 kW esant 14 500 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 113 Nm esant 12 500 aps./min. Šio motociklo svoris tėra 201 kg.

„Fireblade“ supermotociklų modeliuose „Honda“ siekia perteikti lenktyninių motociklų DNR. Skirtingai nuo kitų gamintojų, „Fireblade“ niekada nesivaikė maksimalaus greičio ar didžiausios galios rodiklių. Nepaisant įspūdingų charakteristikų, „Fireblade“ visada buvo „paklusniausias“ ir lengviausiai kelyje valdomas supermotociklas“, – teigė UAB „Nippon auto“ komercijos vadovas Artūras Vilpišauskas.

Europoje bus siūloma ir „CBR1000RR-R SP“ modelio versija, komplektuojama su antrosios kartos pusiau aktyvia „Öhlins“ elektroninio valdymo pakaba (su 43 mm NPX šakėmis ir „Öhlins TTX36 Smart-EC“ galiniu amortizatoriumi), nauja „Brembo Stylema“ radialine keturių stūmoklių stabdžių apkaba priekyje ir „Brembo“ stabdžių apkaba gale.

Parodos lankytojai taip pat galėjo pirmąkart „gyvai“ išvysti naujuosius „CRF1100L Africa Twin“ ir „CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“ modelius. Abi „Africa Twin“ versijos varomos lengvesnio ir galingesnio 1100 kub. cm. darbinio tūrio variklio. Motociklo rėmas tapo lengvesnis. Abu modeliai bus siūlomi ir su išskirtine dvigubos sankabos transmisija (DCT). Platų elektroninės įrangos komplektą sudaro elektroninis droselis („Ride by Wire“) ir „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC), taip pat naujos funkcijos: pastovaus greičio palaikymo sistema, ABS atliekant posūkius, priekinio ir galinio ratų pakėlimo valdymo bei avarinio stabdymo signalizavimo sistemos. Modeliuose taip pat pirmąkart naudojamas 6,5 colio TFT spalvotas jutiklinis ekranas.

Parodoje pristatyti iš esmės atnaujinti „SH125i“ ir „SH150i“ motoroleriai. Abu modeliai varomi naujos kartos „Euro 5“ standarto „eSP+“ variklio, pasižyminčio geresnėmis greičio savybėmis ir mažesnėmis degalų sąnaudomis. Nauja motorolerio rėmo konstrukcija leido perpus padidinti daiktams skirtą dėtuvę.

Stilingasis „CMX500 Rebel“ sulaukė pakabos atnaujinimo. 2020 metų modelis komplektuojamas su LED žibintais bei nauja išmetimo sistema.