Versiją su 1250 cm3 darbiniu tūriu bus sumontuota į „Pan America“ modelį, o 975 cm3 – į „Bronx 975“. 2018 metų „More Roads“ strategijoje pristatyti dramatiškai nauji modeliai rinkoje pasirodys 2020 metais. Jie įsilies į naujus segmentus ir pristatys „Harley-Davidson“ vertybes motociklininkams, kurie iki šiol nebuvo artimai susipažinę su šiais motociklais.

„Pan America 1250“

„Harley-Davidson Pan America“ yra visiškai naujas pažangus ADV tipo kelioninis motociklas, skirtas nuotykiams su klajonėmis, laužais ir sunkumais. „Pan America 1250“ – tarsi daugiafunkcinis įrankis ant dviejų ratų, sutvertas ištvermei, sukurtas tyrinėti ir pritaikytas nežinomybei.

Modelyje sumontuotas naujas skysčiu aušinamas „Revolution Max“ variklis. Jis bus skirtas naujiems „Harley-Davidson“ modeliams ir pasižymės galia visame sūkių diapazone. „Revolution Max“ siauras, todėl jis kartu yra ir centrinė motociklo rėmo dalis. Taip sumažintas motociklo svoris, sukoncentruotas svorio centras ir pagerintas vairavimas. Lengvas variklis turi vidinius balansyrus, kurie sumažina vibraciją ir leidžia keliauti patogiai bei ilgina motociklo tarnavimo laiką. Modelio dizainas drąsus, kontrastingas, šiuolaikiškas, stiprus ir rafinuotas. Tipinis „Harley-Davidson“ galios ir stiliaus derinys.

"Harley-Davidson Bronx"

Pagrindiniai „Revolution Max 1250“ variklio duomenys:

  • Darbinis tūris: 1250 cm3
  • Galia: nuo 145 AG
  • Didžiausias sukimo momentas: nuo 122 Nm


„Bronx 975“

Naujasis „Harley-Davidson Bronx 975“ modelis taip pat turės „Revolution Max“ jėgainę. Šis vidutinio svorio gatvėms skirtas motociklas pasižymi bekompromisiškumu ir atitinkama galia. Savyje jis talpina 975 cm3 „Revolution Max“ variklio sukimo momentą, galią ir technologijas. Taip „Harley-Davidson Bronx 975“ vidutinio svorio motociklams suteikia naują prasmę.

„Revolution Max 975“ variklio dinaminiai rodikliai:

  • Darbinis tūris: 975 cm3
  • Galia: nuo 115 AG
  • Didžiausias sukimo momentas: nuo 95 Nm

Techniniai „Revolution Max“ variklio rodikliai:

  • V formos, aušinamas skysčiu.

Nuo 1909 metų V formos „V-Twin“ variklis buvo pagrindinė legendinių „Harley-Davidson“ motociklų dalis. Ši tradicija tęsiama vidutinio svorio modeliuose su „Revolution Max“ jėgaine
60 laipsnių kampu sukonstruoti cilindrai leido panaudoti dvigubas akseleratoriaus sklendes, todėl buvo pasiektas didžiausias oro srautas ir galia.

Aušinimas skysčiu leidžia kontroliuoti variklio temperatūrą ir užtikrinti pastovią dinamiką visomis važiavimo sąlygomis.

Pasitelkė partnerius

Siekdami pagerinti naujųjų „Pan America“ ir „Bronx“ modelių savybes, „Harley-Davidson“ kreipėsi į pagrindinius stabdžių ir padangų tiekėjus. Kartu su „Brembo“ stabdžių gamintojais „Harley-Davidson“ sukūrė naujus vientisus radialinius stabdžius su keturiais stūmokliukais.

Jie pasižymi aštriais kampais ir glotniais išlinkiais, todėl ne tik papildo motociklo išskirtinę išvaizdą, bet ir pasižymi geromis stabdymo savybėmis. Padangas šiems motociklams „Harley-Davidson“ kūrė kartu su „Michelin“. Jos pasižymi optimaliomis dinaminėmis savybėmis, pojūčiu ir sukibimu visomis oro ir kelio sąlygomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)