Žinoma, „mažiausiai“ motociklo labiau tiktų kalbant apie „Street“ ir „Sportster“ versijas, na, o „Softail“ yra didesni. Bet motociklas džiugina savo minimalistine ir klasikine išvaizda – minimali apdaila, ratai su stipinais, priekinės šakės su guminėmis gofruotomis apsaugomis. Ir, žinoma, klasikinis „ape hanger“ tipo vairas – jo aukštis neekstremalus, o žema sėdėjimo padėtis ir ištiestos, šiek tiek per alkūnes sulenktos rankos užtikrina, kad jos nepavargs net tolimoje kelionėje.

Ir dar čia, skirtingai nuo „Fat Bob“, siauras 19 colių priekinis ratas (galinis ratas yra 16 colių) – drauge su patogiu vairu ir žemu svorio centru jis suteikia neįtikėtinai lengvą motociklo valdymą. Tik sustojęs ir atrėmęs koją supranti, kad visgi svoris siekia beveik 300 kilogramų.

Prieš bandydamas motociklą žinojau, kad sėdėjimo padėtis yra gana neįprasta – aukšti pakojai verčia kojas laikyti sulenktas. Bet kadangi nesu ilgakojis, tai man rūpėjo mažiausiai. Tačiau kitas niuansas nustebino ne itin maloniai – jei esate stambaus sudėjimo, „autoritetas“ gali trukdyti patogiai atsisėsti – aš juo į baką nesirėmiau, tačiau sėdėti susisukus krevetės poza greitai pavargau. O ir paskutinius kilometrus važiavau sėdėdamas ant motociklo sparno (standarte montuojama vienvietė sėdynė, papildomai galima užsakyti dvigubą).

Gražinant motociklą paaiškėjo kodėl buvo nepatogu – pasirodo, vairas buvo palenktas žemyn, todėl teko sėdėti susisukus lyg vyniotiniui. Tikriausiai, vairą pastūmus toliau, kad jį būtų galima laikyti labiau išsitiesus nugarą, tiek sėdėjimo padėčiai, tiek ir važiavimo patirčiai priekaištų neturėčiau.

Nes, kaip jau ir minėjau, valdymas tikrai įspūdingai lengvas ir manevringas – vienas malonumas braukti žemai sumontuotais pakojais asfalto vingiuose (reguliuojamą galinį amortizatorių nustatyčiau į minkščiausią padėtį, nes didesnes duobes nemaloniai jausdavau sėdimąja). „Street Bob“ siūlomas su vieninteliu, 107 kubinių colių varikliu – įspūdingas sukimo momentas sukuria tikrai neprastos dinamikos įspūdį – iki pilnos laimės norėtųsi tik praslystančios sankabos, kokią turi brangesni „Softail“ modeliai.

O dar čia buvo sumontuota pusiau automatinė sankaba – jai įšilus pavaras galima perjungti nenaudojant sankabos rankenėlės. Visgi „automato“ privalumą įvertinau tik stovėdamas prie sankryžos – neįjungus neutralios pavaros užtenka tik šiek tiek prilaikyti stabdžio rankenėlę ir galima startuoti. Bet norint įjungti aukštesnę pavarą, reikia nemažai pastangų arba rimtesnių „kerzų“. Tas pats ir perjungiant pavaras žemyn – kiekvienas perjungimas palydimas nemalonaus truktelėjimo, tad geriau jau naudotis sankaba.

Bet ir ji – ne išeitis. Ji taip sunkiai įspaudžiama, kad po poros šimtų kilometrų, kurių metu gana aktyviai perjunginėjau pavaras, ją vos sugebėdavau išspausti, tad galiu tik rekomenduoti rinktis tradicinę transmisiją.

Daugiau apie patį motociklą žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

  • Variklis
  • „Milwaukee-Eight 107“
  • Darbinis tūris
  • 1745 cm3
  • Variklio sukimo momentas
  • 145 Nm prie 3000 aps./min
  • Ilgis
  • 2320mm
  • Sėdynės aukštis
  • 680mm
  • Degalų bako talpa
  • 13,2 l
  • Svoris be degalų
  • 286 kg