Didžiojoje Britanijoje įsteigto „Toyota“ padalinio prezidentas ir vykdomasis direktorius Agustinas Martinas, kalbėdamasis su portalu „Autocar“, pristatė naująjį procesą, startuosiantį realizuojant su mobilumo platforma „Kinto“ siejamus sprendimus.

„Privalome išplėsti savo požiūrį į tinkamumo trukmę tiek galvodami apie transporto priemones, tiek apie klientus, – pasakė jis. – Esame pratę prie dvejų–trejų metų gyvavimo ciklo, nes tolia trukmė yra ypač populiari Jungtinėje Karalystėje. Vis dėlto turime peržengti tą dvejų–trejų metų ribą ir paanalizuoti, kas nutiktų, jeigu pavyktų pereiti į antrą arba trečią ciklą.“

Siekdama bent iki dešimties metų pratęsti kontaktavimą su klientais, „Toyota“ pasistengs susigrąžinti į gamyklą tas transporto priemones, kurių pirmasis eksploatavimo ciklas (paprastai trunkantis tiek, kiek galioja nuomos sutartis) jau pasibaigęs, ir atnaujinti jas iki aukščiausių tuo metu įmanomų standartų, kad antram naudotojui pasiūlytas automobilis kuo mažiau skirtųsi nuo visiškai naujo.

Lygiai tą patį, A. Martino manymu, būtų galima atlikti ir prieš trečią naudojimo ciklą, po kurio pagrindine savo užduotimi „Toyota“ jau laikys kuo efektyvesnį transporto priemonių perdirbimą.

Nesileisdamas į transporto priemonių nurašymo kaip jau netinkamų eksploatuoti detales, A. Martinas užsiminė, kad pagrindinis dėmesys bus skiriamas atliekų vengimui ir gaminant naujas transporto priemones padaromo poveikio aplikai mažinimui.

„Kaip organizuosime perdirbimą? Kaip užtikrinsime kartotinį įvairių pagrindinių dalių panaudojimą, pavyzdžiui, pagal kitokią paskirtį? Kaip atkursime baterijas? Kaip jas naudosime iš naujo ir kaip perdirbsime? Kaip dalį žaliavų naudosime gamindami visiškai naujas transporto priemones?“, – vardijo aktualiausius klausimus A. Martinas.

„Toyota“ dėmesiu kliento poreikiams ir transporto priemonės patvarumui netenka abejoti vertinant bZ4X – pirmąjį bendrovės pristatytą elektromobilį su baterijomis (BEV), rinkoje turintį pasirodyti jau 2022-ųjų pradžioje. Žadama, kad 71,4 kWh baterija, kurią įkrovus pavyksta įveikti 450 km, po dešimties automobilio eksploatavimo metų bus išsaugojusi net 90 proc. savo talpos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (40)