D. Dukecas aktyviai dalyvauja, kuriant naujus BMW elektromobilius, interviu jis paminėjo „i Vision Circular“ modelį ir pateikė jį kaip naujo – ryškaus ir naudingo dizaino pavyzdį, rašoma portale carscoops.com.

„Modelio ryškumą galima išgauti, pasitelkiant daug gudrybių. Visi žino, kaip sukurti patrauklų automobilį, bet jei jis nėra naudingas, bus nieko vertas“, – teigė jis interviu „Autocar“.
Progresuojant BMW automobilių dizainui, D. Dukecas papasakojo, kad radiatoriaus grotelės išliks, taip pat ir Hofmeisterio kreivė palei galinius langelius, tiesa, bus įkomponuota daugiau inovatyvių sprendimų. Pavyzdžiui, elektromobilių „BMW i4“ ir „BMW iX“ radiatoriaus grotelėse bus įkomponuota priekinių jutiklių.

„Pastaraisiais metais daug diskutuota apie mūsų radiatorių groteles, šiaip ar taip, svarbu suvienyti gerbėjus ir vartotojus, – aiškino D. Dukecas. – Gerbėjai ne visada yra klientai, o mes norime, kad klientai taptų gerbėjais. Negalima kurti dizaino, galvojant vien apie ikoniškąsias detales, reikia sukurti naujų detalių. Kodėl žmonėms patiko naujoji klasė? Kodėl patiko Hofmeisterio kreivė? Todėl, kad tai buvo inovatyvu.“

BMW
Foto: Ekrano nuotr.

Pasak D. Dukeco, bus atnaujinta „Neue Klasse“ (naujosios klasės) samprata – nuo šiol tai bus lanksti platforma, apimsianti daug naujų modelių.

„Neue Klasse reikš elektrifikaciją, skaitmenizavimą ir tvarumą, – teigė jis. – Mes klausiame: „Kaip pagaminti tvarų, naujovišką automobilį, kaip išgauti geresnių rezultatų su mažesnėmis sąnaudomis?“ BMW visada šito siekia. <...> Taip elgiamės su medžiagomis – nenaudojame chromo, kuriame medžiagas, kad nereikėtų naudoti odos. Vien tik elektrifikavimas mums nėra tvarus sprendimas. Daugelis galvoja – pagaminsime elektromobilį ir viskas, darbas atliktas. Tačiau problema gilesnė.“