Atliekant tokius testus, automobilio greitis vis didėja, kol šis praranda kontrolę arba numuša kūgelius, savotiškai žyminčius kelkraštį ir kelio ribas.

„Teknikens Värld“ – kone visame pasaulyje žinomi skandinavų žurnalistai, atliekantys tokio tipo bandymus. Ir šįkart jų akiratyje atsidūrė ne tik „Hyundai Ioniq 5“ ir „Tesla Model Y“, bet ir naujasis „Ford Mustang Mach-E“.

Ir, palyginus su konkurentais, pastarasis visureigis išties pasirodė prastai.

Bandytojams įsibėgėjus iki maždaug 68 km/val., elektrinis visureigis kliūtį apvažiavo, tačiau užpakalinė jo dalis kaip reikiant paslydo ir numušė kelio ribas žyminčius kūgelius.

Padidinus greitį iki 72 km/val., situacija apskritai tapo nebekontroliuojama ir „Mustang Mach-E“ išvažiavo iš už bandymams numatyto tako ribų.

Automobilį čiuožinėti privertęs žurnalistas Linus Pröjtz pasakojo, kad dėl šito reikėtų kaltinti netinkamai veikiančią „Ford Mustang Mach-E“ stabilumo sistemą.

„Čia reikėtų kaltinti ESC. Ji turėtų veikti kur kas agresyviau, kad stabilizuotų automobilio užpakalinę dalį“, – sakė jis.

„Tesla Model Y“ pademonstravo geresnį stabilumą ir „briedžio“ testą įveikė važiuojant 75 km/val. O „Hyundai Ioniq 5“ nepalietė nė vieno kūgelio važiuojant 72 km/val. greičiu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)