Kristina pasakojo, kad po ilgų paieškų praėjusių metų spalį atrastas „Audi“ patiko ir išvaizdos, ir iš aprašymo. Pardavėjas akcentavo, kad automobilis ekonomiškas, nes sumontuota dujų įranga, yra daug kitų privalumų.

„Susiskambinome su pardavėju, kadangi pirkome iš įmonės, ji turėjo savo automobilių stovėjimo aikštelę. Ir tikrai neturėjome minčių, kad kažkas su automobiliu gali būti blogai, ar kad jie kitokie nei minima aprašymuose“, – akcentavo Kristina.

Pasak jos, pardavėjui buvo sumokėti pinigai ir įsigytu automobiliu pasukta namų link. Tačiau bevažiuojant kilo įtarimų, kad kažkas negerai.

„Pardavėjas buvo toks malonus, kad teikėsi atvykti pasiimti automobilio ir jį remontavo net dvi savaites. O į mano kasdienius skambučius, kodėl taip ilgai, vis sekė pasakas, kad kažko trūksta, kažką dar užsakė ir panašiai“, – prisiminė Kristina.

Prasivėrė Pandoros skrynia

Po poros savaičių moteriai pabodo nuolatiniai melai, tad Kristina kreipėsi į konsultacijas po automobilio su defektais įsigijimo teikiančios UAB „Autopretenzija“ ekspertus.

„Staiga automobiliui, kuriam trūko detalių, jos atsirado, mašina buvo atvežta į mano kiemą. Bet atvežtas „Audi“ vis tiek ožiavosi ir nevažiavo, kaip turėtų, sunkiai užsivedė, bildėjo važiuojant, elektronika tai veikė, tai ne, galiausiai dingo trauka“, – vardijo defektus Kristina.

Moteris ryžosi nusipirktą „Audi“ nuvežti į autoservisą ir, kaip sako, tuomet prasivėrė Pandoros skrynia: kur meistrai beprisiliesdavo, ką betikrindavo, visur rasdavo klaidų, gedimų ir požymių, kurie liudijo, kad prieš juos šiuos mechanizmus kažkas jau krapštė ir maskavo defektus.

„Ir visa tai išlindo nenuvažiavus nė kelių šimtų kilometrų“, – kalbėjo moteris.

Ne vienintelė apgavystė

Panorusi susigrąžinti sumokėtus pinigus už „Audi“ ir defektų turintį automobilį atiduoti atgal pardavėjui, Kristina susidūrė su sunkumais.

„Pardavėjas pasisamdė advokatą, kuris pradžioje skambindavo man ir visaip koneveikė, kad, pasak jo, aš pati kalta, kad neapsižiūrėjau, o pardavėjas man pardavė puikios kokybės automobilį“, – prisiminė moteris.

Bylinėjimasis ir pastangos atgauti sumokėtus pinigus už prastą automobilį tęsėsi kone pusmetį. Kaip „Delfi“ aiškino „Autopretenzijos“ pardavimų vadovas Ramūnas Mackevičius, procesas buvo toks ilgas tik dėl to, kad „Audi“ pardavusios įmonės pasamdytas teisininkas stengėsi visais būdais vilkinti procesą, melavo Vartotojų teisių tarnybai ir tik tada, kai teismo nutartis įsigalėjo, pasiėmė automobilį ir grąžino už jį sumokėtą sumą.

Jis pabrėžė, kad Kristina – ne vienintelė apgauta automobilio pirkėja. Į „Autopretenziją“ kreipėsi dar trys moterys, kurias, anot R. Mackevičiaus, „tiesiog apgavo lygioje vietoje ir vietoje automobilio įkišo „lavoną“.

„Kai jau buvo šaukštai po pietų, o įsigytas automobilis stovėjo mano kieme, tik tada pasidomėjome įmone ir rasti atsiliepimai buvo labai prasti. Todėl visiems rekomenduočiau prieš perkant automobilį paieškoti informacijos apie pardavėją“, – patarė Kristina.