„Tesla Model S“ yra aptakus ir ilgas automobilis. Atrodo, kad jam kabrioleto siluetas tiesiog tinka. Tačiau „Tesla“ niekada rimtai šios galimybės net nesvarstė. Gamintojui „Model S“ - tai pragangus didelis sedanas ir tiek. Tačiau žmonėms svajoti neuždrausi, o Italijos automobilių dizaino meistrai niekada nepraleidžia progos įrodyti, kad yra geriausi pasaulyje.

„Ares Design“, kuri šiaip jau užsiima superautomobilių kūrimu, kliento prašymu modifikavo „Model S“. Dingo elektromobilio stogas ir galinės durelės, išplėstoje bagažinėje įsitaisė medžiaginis stogas, sumontuotos didesnės priekinės durelės. Net jei visa tai ir skamba kaip paprastos modifikacijos, taip tikrai nėra. Tai buvo didelis inžinerinis iššūkis, nes kėbulas buvo stipriai modifikuotas, o stogas turi veikti tinkamai.

„Ares Design“ naujam kabrioletui suteikė keletą anglies pluošto komponentų, pagamino naujas galines sėdynes, balta oda apsiuvo saloną. Viduje taip pat matyti ir ryškūs oranžiniai akcentai, lengvai išsiskiriantys iš baltai-juodo automobilio.

Žinoma, „Model S“ taip modifikuotas ne šiaip sau. Jį į „Ares Design“ dirbtuves atvarė savininkas, vildamasis išvažiuoti su tikriausiai gražiausiu elektriniu kabrioletu pasaulyje. Kiek kainavo šis projektas nėra atskleidžiama, bet galite įsivaizduoti, kad nemažai. „Ares Design“ didžiuojasi tuo, kad į tokius projektus klientai yra labai įtraukiami. Tai yra, jie ne šiaip pateikia užsakymą ir laukia rezultato, o su dizaineriais ir inžinieriais bendrauja viso projekto metu.

O inžinieriams čia tikrai buvo ką veikti. Jie nekeitė elektromobilio mechaninių ar elektrinių komponentų - techniškai tai vis dar yra standartinis „Model S“. Tačiau stogas automobiliui yra reikalingas ne tik apsisaugoti nuo lietaus, bet ir dėl kėbulo standumo.

„Ares Design“ inžinieriams reikėjo sugalvoti, kaip į elektromobilio bazę įterpti papildomas standumą palaikančias konstrukcijas. Jos montuojamos automobilio apačioje - ten, kur yra „Model S“ baterijos.

Papildomos atramos sumontuotos po salonu, platformos šonuose ir po galine sėdyne. Turint omenyje, kad „Model S“ kabrioletas bus naudojamas, o ne taps prabangaus garažo puošmena, reikia manyti, kad „Ares Design“ pavyko sukurti pakankamai standų ir negirgždintį automobilį.

„Model S“ kabrioletas atrodo kaip elegantiškas elektromobilis ilgoms kelionėms po pietinius Europos regionus. Nors jis neturi jokių ryškių detalių, šis automobilis tikrai trauks dėmesį. Galbūt juo susidomės ir „Tesla“, nors tai sunku prognozuoti.

„Tesla“ kompanijos pradžia buvo „Roadster“, kuris turėjo nuimamą stogą. Dideli sedanai kabrioletais virsta ne taip jau retai, nors gatvėse tokių automobilių nėra daug. Be to, galite neabejoti, kad būdamas sunkesnis ir ne toks aerodinamiškas „Ares Design“ kūrinys į įkrovimo stoteles ners dažniau.