Jungtinės Karalystės automobilių registracijos numerių kompanija „Click4Reg“ nutarė pasidomėti, ar tam tikri „Tinder“ profilio bruožai gali turėti įtakos sulaukiamam dėmesiui. Kad tą išsiaiškintų, kompanijos atstovai sukūrė du „Tinder“ profilius (vieną vyro ir vieną moters).

Pagrindinė profilio nuotrauka buvo keičiama po kiekvienų 300 pabraukimų į dešinę. Kiekvienoje naujoje pagrindinėje profilio nuotraukoje „Tinder“ vartotojas pozuodavo prie vieno iš 15 populiarių automobilių – tokiu būdu siekta nustatyti, kurie automobiliai padidina ir sumažina šansus sulaukti „susiporavimo“.

Koks automobilis domina?

Pasak „Tinder“ vartotojų, patraukliausias automobilis yra „Mercedes-Benz-C-Class“. Kai pagrindinė vartotojo profilio nuotrauka buvo su šiuo automobiliu, pasisekimo lygis siekė 72,6 proc. – tai yra netgi 218 „susiporavimų“ iš 300. Šio automobilio („Click4Reg“ pateikia, kad jo kaina – nuo 32 tūkst. eurų) savininkai gali būti tikri dėl savo sėkmės ir išnaudoti savo automobilio teikiamus privalumus konkurencinėje kovoje.

Populiarus, tačiau brangus „Land Rover Range Rover Sport“ (pateikiama kaina – beveik 80 tūkst. eurų) yra antras pagal patrauklumą automobilis tarp pažinčių programėlės vartotojų. Nuotrauka su brangiausiu iš visų išmėgintų automobilių sudomino 213 „Tinder“ vartotojų, sėkmingumas siekė 71 proc.

Trečioje vietoje atsidūrė „Volkswagen Polo“ (pateikiama kaina – apie 16 tūkst. eurų). Tai rodo, kad pasimatymą gali užtikrinti netgi paprastas automobilis. Profilis su šio automobilio nuotrauka sulaukė 210 „susiporavimų“ iš 300 (70 proc.).

Tarp kitų automobilių, kurie pasirodė esantys populiarūs, atsidūrė „BMW 3 Series“ (204 „susiporavimų“ iš 300), „Volkswagen Golf“ (200 iš 300), „MINI Cooper“ (198 iš 200) ir „Audi A3“ (196 iš 200).

Kurie automobiliai atbaido?

Pats nepatraukliausias automobilis pažinčių programėlės vartotojams yra „Toyota Yaris“, susilaukęs tik 151 „susiporavimų“ iš 300 galimų. Profilio su šio automobilio nuotrauka pasisekimo lygis yra 50,3 proc. – 22,3 proc. mažesnis nei „Mercedes-Benz-C-Class“. „Toyota Yaris“ kaina, kurią pateikia „Click4Reg“, yra 26 tūkst. eurų. Tai rodo, kad brangūs automobiliai ne visuomet tampa raktu į sėkmę.

Antras labiausiai nepopuliarus automobilis pasirodė esantis „Hyundai i10“. Šis antrasis pagal pigumą iš viso sąrašo automobilis atnešė sėkmę tik 52,3 proc. programėlės vartotojų – iš viso 157 „susiporavimai“ iš 300 galimų.

Nissan Micra“ tapo trečiuoju pagal nepatrauklumą automobiliu, sulaukusiu tik 166 „susiporavimų“ iš 300. Šis automobilis užtikrina tik 54 proc. pabraukimų į dešinę.

Išanalizavusi rezultatus, „Click4Reg“ nustatė, kad moteris labiausiai patraukia šie automobiliai:

  1. „Mercedes-Benz-C-Class“,
  2. „Land Rover Range Rover Sport“,
  3. „BMW 3 Series“,
  4. „Audi A3“,
  5. „Volkswagen Polo“.

Vyrams patraukliausi atrodo šie automobiliai:

  1. „Land Rover Range Rover Sport“,
  2. „Audi A3“,
  3. „Volkswagen Polo“,
  4. „Mercedes-Benz-C-Class“,
  5. Fiat 500“.

„Click4Reg“ taip pat apklausė 4375 žmones ir nustatė, kad 11 proc. jų neabejotinai būtų labiau linkę pabraukti dešinėn, jei profilio nuotraukoje pamatytų gražų automobilį, o 24 proc. pripažino, jog veikiausiai taip ir padarytų.

Įdomu tai, kad 12 proc. tikrai atbaidytų „Tinder“ profilis su pasenusiu automobiliu. Netgi 33 proc. pripažįsta, jog taip galėtų atsitikti.

Paklausti, ar siekdami sulaukti daugiau „susiporavimų“ ryžtųsi nusifotografuoti su svetimu automobiliu ir įsidėti tokią nuotrauką į savo „Tinder“ profilį, 22 proc. atsakė, kad neabejotinai taip padarytų, 47 proc. – jog veikiausiai taip pasielgtų. Vienas iš keturių teigė svarstantis išsinuomoti automobilį, kad padarytų įspūdį.