Jo sukurtame projekte įmanoma atrasti visko: pradedant nedideliais nakvynės namais ir užeigomis, kuriose galima paragauti skanaus ir autentiško maisto, baigiant parkais, pažintiniais takais ar vietomis, kuriose tiesiog smagu nusifotografuoti ir, pavyzdžiui, pasidaryti pikniką ar palydėti saulę.

„Bėgant laikui aš pradėjau vertinti tai, kas aš ir iš kur esu kilęs, taip pat ir tai, ką mes turime. Ir man tapo vis įdomiau pažinti artimiausius kraštus. Galop šiemet prasidėjusi COVID-19 pandemija padiktavo, kad šių metų kelionių burbulas apims Baltijos šalis. Tad per kelias savaites aš sukūriau kelionių planavimo įrankį“, – pasakojo R. Tiikmaa.

Bičiulių padedamas jis įkūrė lankytinų, atostogoms tinkamų vietų Baltijos šalyse svetainę. Ji pasiekiama visomis trimis Baltijos šalių kalbomis: lietuviškai baltijosvasara.lt, latviškai – baltijasvasara.lv, estiškai – baltisuvi.ee. Kaip sakė R. Tiikmaa, prireikė ir bičiulių pagalbos: trys žmonės padėjo versti interneto svetaines į reikiamas kalbas, o kinematografininkas – sukurti pristatomąjį vaizdo įrašą.

„Mano idėją palaikė draugai, o dabar, kai kelionių planavimo įrankis jau paleistas, gauname nemažai palaikymo ir iš juo besinaudojančių. Vis dėlto pagrindinis tikslas – įkvėpti visus išnaudoti šį sudėtingą laiką ir aplankyti kaimynines šalis. Mes dalinamės istoriniu paveldu, panašiu maisto skoniu, socialinėmis vertybėmis ir dar daug kuo. Ir mane tikrai džiugina, kai suprantu, kad nemažai žmonių, pasinaudoję įrankiu, kerta sienas ir lanko kaimynes“, – sakė pašnekovas.

Kelionėms pasirinko SUV

R. Tiikmaa kelionei pasirinko SUV modelį – „Citroën C5 Aircross“. Didelę prošvaisą turintis SUV tokiose kelionėse yra praktiškas, mat kai kuriose vietose teko važiuoti itin prastais keliais – hidraulinė „Citroën“ pakaba galėjo pademonstruoti tai, dėl ko ji gerbiama visame pasaulyje.

Anot jo, sprendimas pasiteisino, mat naujas automobilis buvo itin taupus, tad buvo galima pamiršti apie degalų sąnaudas. Be to, keliaujant po skirtingas šalis pravertė ir tai, kad miesto visureigio sistemos pastebi ir vairuotojui primena galiojančius greičio ribojimus. Galop, prisipažino pašnekovas, ramybės suteikė ir tai, kad automobilis turi aktyvią važiavimo juostoje pagalbos sistemą, kuri geba pati išlaikyti automobilį eismo juostoje.

„Stebėdamas, kaip ši sistema veikia, ne kartą pagavau save besijaučiantį gerokai ramiau. Per šį laiką nuvažiavau 4200 km ir stebėjausi, kad tiek kilometrų prasisuko šitaip greitai“, – prisipažino pašnekovas.

Galima praleisti ir du mėnesius

Lietuvoje estas užsuko į Zarasus, kurie, pasak jo, visiškai unikalūs – nieko panašaus į šį miestą jis nematė kitose Baltijos šalyse. Estijoje pasitiko saulę Abrukos saloje, kurioje ganosi Škotijos kalnams įprasti galvijai, o Latvijoje leidosi į dviejų dienų žygį greta Gaujos upės.
Kelionei po Baltijos šalis R. Tiikmaa nusprendė skirti 20 dienų, tačiau, prisipažino, joms besibaigiant suprato, kad norint pamatyti viską, ką tik įmanoma, laiko trūksta.

„Dabar, žiūrėdamas į tai, ką pavyko pamatyti ir kur nukeliauti, galiu ramiai pasakyti, kad labai lengva būtų keliaujant Baltijos šalyse praleisti visus du mėnesius. Tačiau šitai pasiliksiu kitiems metams“, – žadėjo jis.