Tiesą sakant, kaip ir pats „Dingti per 60 sekundžių“, taip ir „Eleonora“ nebuvo kuo nors ypatinga. Taip, tai – savotiškai gražus modifikuotas klasikinis „Ford Mustang“, bet tikrai ne gražiausias ar įdomiausias. Jo dizainą sukūrė tokių modifikacijų meistras Chipas Foose. Filmavimui buvo sukurtos 12 kopijų, penkios buvo sudaužytos filmuojant veiksmo scenas.

Kažin, ar kas galėjo prognozuoti, kad „Eleonora“ taip patiks žmonėms. Panašu, kad filmo kūrėjai tiesiog įtikino žiūrovus, kad tai – ypatingas automobilis. Kartais meno kūrinys tampa gražiu tik tada, kai kas nors paaiškina, kad jis labai gražus ir geidžiamas.

Kad ir kaip ten buvo, daugybė žmonių ėmė gaminti savo „Eleonoras“. Paklausą šiems nesunkiai pagaminamiems automobiliams pastebėjo ir Carrollas Shelby (greičiau jo kompanija), todėl rinkoje pasirodė profesionaliai pagamintos „Eleonoros“ kopijos, kainavusios po 150 tūkstančių dolerių. Tačiau tik trumpam.

Reikalas tas, kad „Eleonora“ nėra tik automobilis – tai registruotas filmo veikėjas ir dizainas. Jis priklauso prodiuserei Denice Shakarian Halicki. Jos teisininkai susiekė su „Shelby“ ir Eleanoros kopijų gamyba buvo nutraukta. Reikia būti labai kvailam, kad turėtum kažką tokio geidžiamo ir leistum visiems tuo naudotis nemokamai.

Naujausias nesusipratėlis šioje istorijoje – „Youtube“ kanalas „B is for Build“. Automobilius modifikuojantys ir remontuojantys kanalo kūrėjai „Eleonora“ norėjo paversti 2015-ųjų „Ford Mustang“. Paprastai tariant, tai turėjo būti modernus „Mustang“, apsirengęs klasikinės „Eleonoros“ rūbais. Bet to jau nebus.

„B is for Build“ automobilis dabar priklauso tikriesiems „Eleonoros“ savininkams, o visi vaizdo įrašai, kuriuose buvo užfiksuota automobilio gamyba, yra pašalinti. „Eleonoros“ kopijų ir taip yra labai daug. Skirtumas tas, kad jas gamina entuziastai savo reikmėms. Kadangi „Shelby“ ir „B is for Build“ iš to norėjo užsidirbti, tikrieji „Eleonoros“ savininkai norėjo savo dalies.

Įdomu tai, kad daug kas piktinasi, kad kopijos nebuvo leista užbaigti. Tie patys žmonės, reikia manyti, savo kūrinius dalina dykai (net jei kas nors nori juos pirkti) ir palaiko Kinijos automobilių kopijuotojus. Tačiau jei rimtai, tai visų šių problemų buvo galima išvengti paprasta paieška internete. Arba tiesiog įsijungus pagarbą kitų žmonių kūriniams.