„Tokių bandymų internete – ne vienas. Iš tiesų, juk ir biodyzelinas yra pagamintas iš rapsų, tačiau, žinoma, viskas yra išvalyta ir pritaikyta automobiliams. Tačiau gausu mitų, kad biodyzelinas kenkia automobilio varikliui, užkemša jo purkštukus ir panašiai. Todėl ir nusprendžiau patikrinti, ar tikrai tai tiesa“, – kalbėjo sportininkas, perspėjęs savo „YouTube“ kanalo žiūrovus, kad patiems to kartoti jis nerekomenduoja.

Ryškios spalvos, „Wrong“ kėbulo apdaila papuoštas BMW jau ilgą laiką buvo neužvestas, todėl teko automobilio variklį ne tik užvesti, bet ir į jį supilti tepalus. Be to, N. Daunoravičius neslėpė, kad svarbiausia, jog tiktų jo turėtas tepalo filtras, mat eksperimentui vaikinas ryžosi tokiu metu, kai nei viena automobilių dalių parduotuvė jau nebedirbo.

Tiesa, rapsų aliejaus tiesiai į „Dyzelio“ baką Norbe nepylė: vaikinas į garažą atsivežė kelias talpas su įprastu dyzelinu, parduodamu degalinėse. Būtent į šiuos degalus šonaslydininkas nusprendė pilti rapsų aliejų ir pasigaminti „savo“ biodyzeliną. Kaip jis aiškino, kadangi įprastai biodegalų dalis biodyzeline siekia 7 proc., būtent tiek aliejaus jis pylė ir į įprastą dyzeliną.

„Bus įdomu. Nebus gerai, jeigu užlinks motoras“, – šypsojosi prieš bandymą šonaslydininkas.

Nepaisant to, kad BMW variklis užsivedė taip, kaip jam priklauso, Norbe nusprendė patikrinti, ar tinkama jo trauka bei ar nedingo sportiškos savybės.

„Pamėginsime išvažinėti visą degalų baką ir matysime, ar kažkas pasikeitė, ar ne. Tik toks blynų kvapas truputį jaučiasi“, – juokėsi vaikinas, bandydamas „savo pasigamintą“ biodyzeliną.

Neradęs problemų, jis nusprendė patikrinti ir tai, ar aliejaus degalų bake turintis automobilis lengvai užsives tada, kai lauke temperatūra nukrito žemiau nulio. Kaip jam sekėsi – viską drifteris papasakojo vaizdo įraše.