Socialiniame tinkle „Facebook“ esančiame puslapyje „Kosmonautai“ išplatintas vaizdo įrašas sukėlė milžinišką susidomėjimo bangą. Jos akiratyje – dailus mėlynos spalvos, visiškai neseniai Lietuvoje užregistruotas, esą vos 118 tūkst. km nuvažiavęs, BMW.

Kaip matyti iš skelbimo, publikuoto transporto skelbimų portale „Autoplius.lt“, 2014 m. pagamintas automobilis turi 2 l darbinio tūrio benzininį 244 AG galios variklį ir yra varomas visais keturiais ratais.

Čia drąsiai nurodytas ir automobilio kėbulo numeris, ir informuota, kad į Lietuvą BMW atkeliavo iš JAV.

Automobiliu susidomėjęs klientas paprašė jį nuodugniai patikrinti įgaliotoje atstovybėje „Krasta Auto“. Pastarosios specialistai pateikė vaizdo įrašą, kuriame paaiškėjo, kad iš pažiūros beveik naujas automobilis turi nemažai defektų.

Pirmiausia mechanikas apžiūrėdamas automobilį pastebėjo, kad BMW neturi aušinimo radiatoriaus, o jo žarnos sugadintos, nupjautos, sujungtos ne taip, kaip priklauso. Čia pat jis aptiko ir tai, kad sulūžęs garso signalo korpusas.

Kur kas rimtesnė automobilio bėda – priekyje trūkusi lonžerono dalis. Lonžeronas yra savotiškas automobilio rėmas, užtikrinantis, kad avarijos metu tinkamai suveiks smūgio gniuždymo zonos, o automobilis apskritai nesulūš per pusę.

Nemažai problemų mechanikas rado ir tikrindamas automobilio stabdžių sistemos laidyną bei žarneles, pasirodo, kad po remonto jos nebuvo tinkamai pritvirtintos. Negana to, prie pusašio liečiasi ir ABS sistemos daviklis.

Akivaizdu, kad iš JAV atkeliavęs daužtas automobilis buvo remontuotas Lietuvoje, tačiau ne visi darbai buvo atlikti taip, kaip derėtų. Pavyzdžiui, pastebėjo specialistas, kad išorinė kėbulo skarda nė nebuvo suremontuota, o posparniai – net nepritvirtinti, juose trūksta dangtelių.

Pastebima ir tai, kad pavarų dėžės apsaugos, esančios automobilio dugne, sulaužytos, įlenktas ir visas automobilio dugnas, taip pat ir traversas, išlaužtas duslintuvo laikiklis, o izoliacinė medžiaga liečia automobilio kardaną.